21 Ekim 2009 Çarşamba

aşkta mantık aranmaz arayanda bu mantıksızlık


Aşk ne kadar mantıksız bişidir azizim !

Bile bile bok çukuruna atlamakdan bir farkı yok.Gribe benziyor aslında. Bir kere yakalanıyorsun. Acılar, ateşler içinde kıvranıyorsun. Ağlıyorsun hatta canın çok yanınca.Annenizde öyle zamanlarda canından et çekiliyormuşcasına size sahip çıkar. Bu sizin anneniz için geçerlidir. Benim annem kanser olsam haberi olmaz mezarımı görünceye kadar ki konumuz annem değil.

İşte devam edelim aşkda insan gripteki gibi şefkat ve sevgi ister, aşırı bi doyumsuz ilgi bekler.

Atlatıncada Bi daha yakalanmamak için vitamindir mineraldir bütün düzenleyicileri kullanıyorsun. Ama mesela ben grip olunca burnumdan şelale gibi akan sümüğü bile seviyorum.Biliyorum ki o aktıkça ben sağlığıma kavuşcam.

Ama mesela bazılarımız tedaviyi reddediyor bilerek ölüme gidiyor. Onlar ateşler içinde kıvranmayı, kabuslar görmeyi falan seviyorlar.Biz yardım etmeye çalıştıkça reddediyorlar teklifimizi. Hastalıklı bir ilişkileri sürüp gidiyor.Taaki acıdan ölene dek yada tedaviyi kabul edene dek.Bi süre sonra tedavide bir işe yaramıyor.Boşuna demiyorlar Erken Teşhis Hayat Kurtarır diye Erken farket daha az acı çek o virüsler vücuduna yayılmadan gelde tedavi ol be azizim!

Bak bana gebere gebere tedavi oldum ,ölümden son anda kurtuldum.Tedavi Sürecinde Süründüm be azizim ama bayağı bi antikor kaldır hala virüslere karşı korunmak için xD

Kısaca artık hiç bi Aşk virüsü yanıma yaklaşamıyor artık çok sağlıklıyım xD

Aşık olunca en azından hafif atlatırım be azizim zaten benim ölcek kadar sevdiğim bi gribimde olmaz xD

O yüzden siz siz olun dikkat edin xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı