29 Ekim 2009 Perşembe

Sevgili Sevgilim


Ey dostlar bir el atın bir yardım edin şu yavrucuğa,

Ne yaptım bir bilseniz.anlatta bilelim dediğinizi duyar gibiyim.Hemen anlatıyorum.

Şimdi sol taraftaki mozaikli varlık varlık ya evet evet o işte.Ben dün gece bizim balıkadamla dertleşirken Mozayik sevgilimi anlatıyordum. Sonra gaza gelip yeni profilini ekledim o da aksi gibi kabul etmez mi. Benim bünya kaldıramadı tabi böyle ani bir şoku. Gece 4 zaten in cini geç her yerde bir ölü toprağı serpilmiş millet tosur tosur uyuyor. Ey azize Voodoo ne gidip çığlık çığlık bağırırsın. Onu geç odana gelen ailene kabus gördüm dersin hiç anlamam.

Neyse dostlar diyordum ki işte kabul edince ben gaza gelip çocuğa mail attım


maili aynen yazıorum

şey biliyorum çok klişe olcak ama ben sana aşık oldum hani hiç olmadığım birşey aslında ama böyle ilk kez oluyorum ya evet bil istedim o yüzden bu kadar ısrarla ekledim hani kesin bir sevgilin vardırda öyle işte falan filan...

şimdi ben bunu attım ve gümdürdenek yattım uyudum gece bütün gün kızıl saçlı annesi kabus gibiydi sen benim oğluma nasıl aşık olursun falan filan diye beni bir azarladıki azizim nasıl pişman olduysam anlatamam yani facebooku kapatmayı düşündüm o derece.

aslında maile bakarsanız hiç bişi anlamıosunuz ben hemen açıklıyım
çok klişe olcak derken yani sana zaten hergün aşk itirafı geliyordur alışmışsındır bu sıradanlığa demek isdedim xD
ilk kez oluyorum kısmında ise eyy dostlar siz hiç mi ilk görüşte işte bu dememişsinizdir hiç mi ben evlenme teklif edicem buna diye yanmamışsınızdır evet sanırım bu kadar abartmamışsınızdır xD ya ama ben cidden görürgörmez tutmayın beni evlenme teklif edicem dedim tuttular be azizim tutmasalardı bu deli cesaretini daha önce yapcaktım xD

bir de dün tarotcu bir teyzeye gittik teyze bana yeni tanışcağın birine kör kütük aşık olcaksın hatta o da sana çok aşık olcak evlenceğim adam bu diyceksin ciddi bi ilişkin olcak seni çok sahiplencek DAAAAAAAAAAAAAT teyze ne dedin sen dedim xD saa..hip..lencek... xS dedi teyze biraz tırsarak xD ben gayet ciddi ayy hiç sevmem öylesini dedim yok ya isdemiorum gelmesin dedim teyze hoşuna gitcek aradığın güven duygusu bu çocukta dedi özgürlüğünün kısıtlandığını düşnüyorsun ama değil dedi ben tabi şok şok şoklardayım xD teyze gönlümü okuyor ama çaktırmıyorum bozuntuya vermiyorum xD teyze en sonunda dedi ki aldatılıp canın yandığın için böyle düşnüosun dedi neyy dedim xD kadın bayağı bıdı bıdı etti işde bende o gazla geldim her an biriyle tanışcakmışım gibisine otobüste kesmediğim adam kalmadı hangisi acaba diye neyse işde
eve geldim falan unuttum gitti bazı abuk kavgalar ettim işde sonra gece bir baktım aklıma mozayik pastam geldi direk ekledim falan yani kabul edincede söyledim artık xD

o da bana ben yattıktan sonra mesaj atmış xD görseniz var ya çok olgun ve kibar bi çocuk allah sahibine(mümkünse ben olurum o) bağışlasın.

Bence bu aşk değil de bi heves falan olabilir. O da zamanla geçer zaten. Benim gibi bi adamla başını derde sokmak isteyeceğini sanmıyorum ama yine de ne demek istediğini anladım. Uzaktan farklı gözükebiliyor bazen herşey :] Mesajın için teşekkür ederim, iyi geceler.

demiş ya var ya hayran kaldım böyle bir cevap alınca resmen aşık değilsem bile oldum amınım.
adam hiç aşağılamamış aksine teşekkür etmiş düşünebiliyor musunuz xD
ayrıca dert olcaksa böyle dert olsun lan!
ahh azizim ahhh bir bilsen adını koyamadığım birşeyler var ona karşı
resmen anlayışlı çıktı adam baba gibi
resmen güven duyuorum
resmen aşık oluyorum


neyse azizim ben bu çocuğa aşık oluyorum gerisi faso fiso xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı