17 Nisan 2010 Cumartesi

Eksiltili Cümle...

O'nu gördüm sandım bugün...
Olduğum yerde kalakaldım...
Sonra...
Sonrasında kalbim ivme kazandı...
Rengim beyaz olmasına rağmen daha da beyazladı...
Tıpkı...
Mermer gibi...
Ellerim terlemeye başladı yine...
Kaçmak istedim o an arkama bakmadan...
Yokolmak için neler vermezdim...

Bakışlarım ufaldı...
Sanki gözlerimi kapatırsam beni tanımıycakmış gibi...

Sonra korkularımla yüzleşmek için bir adım attım...
Boşluğa adım atar gibi...

Neyseki O değilmiş...
Ölebilirdim belki....

9 yorum:

  1. Çok mu fena olurdu eğer O olsayı ?...

    YanıtlaSil
  2. O olma ihtimali bedenimin tepkilerini değiştiriyorsa o olsa bayılabilirdim muhtemelen...

    YanıtlaSil
  3. voodoo ! Sen ki; dokuz köyün sahibisin dokuz köyden kovulmuş. Sen ki; haritada deniz görmüş boğulmuş.

    Yazıların pazar sabahında pazar keyfi yaşatacak bir türk kahvesi aromasını taşıyor. Mersi !..

    YanıtlaSil
  4. çoooooooooooooooooooooook teşekkür ederim profesör ^^

    YanıtlaSil
  5. anladım...o duyguyu biliyorum fena bişeyyy

    YanıtlaSil
  6. ve unutamadığımı anlamak en acı yanı. 1 yıl geçti koskocaman ve ben hala siluetinden bile korkuyorum.

    YanıtlaSil
  7. kordonda yürürken o anı yasıyorum her defasında sanki çıkagelicekmiş gibi1,5 yıl geçti belkide ama ben hala korkuyorum...

    YanıtlaSil
  8. benimde 1 yıldan fazla oldu ama hala aynı yerdeyim :/

    YanıtlaSil

çok mantıklı