16 Nisan 2010 Cuma

Gizli Özneyim Her Cümlende.


Tüm cümlelerinde sözde özne oldum her defasında
''Aşık olundu.''
Başlarda yokum sanıyordum senin için.

Senden kaçtıkça şiirlerinin gizli öznesi oldum.
''O gelicek birazdan ve yine birşeyler anlatıp beni dağıtıcak.''
Gizledikçe beni kaçtım senden.
O gizem hiç ben değilim sandım.

Koptuğumuzda bile gizli özneydim.
Hiç gerçek olamadım hayatında.
Her çığlığımda duymamazlıktan gelip gizledin en diplere.
Kimden koruyordun ki beni?

Hiçlik mi alıcaktı beni senden?
İçim tamamen senle doluyken.

Hiç gerçek özne olamadım sözlerinde.
Hep''O'na'' verdiğin sözlerle doluydu cümlelerin.
Alfabeden ''O'' harfini çıkartmak istedim
Her ''O'' dediğinde.
O zaman bende kaybolurdum O'nunla birlikte.
Ve işte O yüzden O benim sevgilim.

V''OO''D''OO''

2 yorum:

  1. "O" karadelik gibi bir harftir. Anofor gibi seni en diplere çeker. Belki bir zaman tüneli içinde kaybolan bir nesnesin. Öznen yok senin. Çün kü sen kimsenin bilmediği bir öznesin. Bilinmeyen bir öznesin. Çünkü meçhül birisin sen.

    YanıtlaSil
  2. Hiçbir zaman gerçek olamıycağım.Bir masal gibi.

    YanıtlaSil

çok mantıklı