24 Mayıs 2010 Pazartesi

Dolunay Sevişmelerim

Elini ver hadi!
Bu sefer saklanmasınlar...
Korkucak birşey yok altı üstü nefes.

Boğazında düğümlenenler kalbinde çığlık atıyor.
Duymuyor muyum sanıyorsun ?
Kes sesini!
Denemden vazgeçmek neden ?

Dolunayda sevişebilirdik, ay yüzlü çocuklarımız için.

Çöz şu gemici düğümümü Coloumb!
Amerika'yı keşfe çıkmalıyız birlikte.
Bedenim uçsuz bucaksız bir kıta.

Ütopyaların gerçeğiyle buluşması.

Yağmur yağıyor benim ağlamam için...
Elin elime uzanıyor tutmak için;
Rüya sanıp geri çekiliyorsun.
Her dokunmak istediğinde dejavu yaşatıyorsun.

İnandığın gibi yaşıyorsun!
Hey ordasın ! Duyuyor musun ?
Atmosferin dışından çok korkutucu burası.

Kendime mi yoksa sana mı gelmeliyim?
Asansör boşluğunda sevişmemeliydik
Bu kasvetli boşlukla doldu içim.

Kahretsin! Yine sancılarını çekiyorum.
Acılar doğuruyorum her yeni güne.
Sen itiraf edene kadar bir yudum sevgini.
Tohumların dölleyecek her seferinde bu acıyı.

Özgür bir hayat tutsak tutkuya.

Şimdi öp beni ve büyü bozulsun.
Şimdi elimi tut ve sonunu düşünme.
Şimdi kapat gözlerini ve kuşları dinle,endişelerini ölümlere sakla.


">

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı