27 Ekim 2010 Çarşamba

Falımdaki Blair Waldorf

Geçtiğimiz haftasonu bir arkadaşın yanına Kuşadasına gittim hiç eğlenmedim çok sıkıldım. Güzel yer ama arkadaş faktörü önemli.Neyse bende sıkıldım ya bastım geri döndüm bizim kızlardan en sevdiceğimi aradım ve hobarey Kemeraltı- Kızlarağasına Fincanda kahve içmeye Ömer Ustaya gittik.Dedim ben fal baktırcam.İhtiyacım var diyorum o kahveyi içerken bol bol bol Kıvancı düşündüm kapatırken de Neyse sevdiğim olsun Kıvancım diye kapattım. Ama gel gör ki falcı hatun hiç Kıvanç demedi. Hep buraya yazmadığım şeyleri söyledi ama. Böyle birine çok kızdığımı hatta sindiremediğimi ve hırslanıp yapcağım kötülüklerin çok can sıkıcı şeyler olcağını söyledi. Hatta Kasım bitmeden o kişiyle acayip bir kavga da etcekmişim öyle söyledi.Hatta dediki duygusal bir kızsın ama mantıklı karar vermen senin için daha iyi olur saf kalplisin ağzına bir parmak bal çalıp ağzına sıçanları affetmemeye çalış dedi. Tabi bu kadar açık demedi. Ağzına bir parmak bal çalanları dedi ben gerisini anladım. Ufukta bana part-time iş görüyormuş gözlüklü bir beyfendi sunucakmış bu fırsatı hemen kabul etmeliymişim.Ayrıca istediğim bir program vardı ona katılcakmışım öyle söyledi ama falcı bu ne kadar inanırsın ki. Ben bu arada sıkıldım sürekli böyle aynı olay üstünde falımın çıkmasından kadına açık açık sordum. ''Yeni biri görünmüyor mu orda?'' diye. Kadın dedi ki ''5 vakte kadar (5 ay yani) yüzüklü bir ilişki var, ki sende zaten öyle bir ilişki istiyorsun gibi.''dedi. Harbiden lan acayip istiyorum böyle uzun süreli bir ilişkim olmasını böyle sonunu görebiliyim sürekli kaybetme korkusu yaşamıycağım birşeyi.




Ama bugün Big Bang'le konuşurken ''Voodoo siktir git ya, senin en uzun ilişkin 4 aydı en kısası da 1 haftaydı hatta 5 gündü lan'' dedi. Evet ben sıkılıyorum yada sıkıyorum bilmiyorum ama bir şekilde gidiyorlar yani sorun bende ama çözmeye vakit bulamıyorum üzgünüm. O yüzden suçlu hep sizmişsiniz gibi davranıp sıyrılıyorum ama bu sonuncusunda ilk kez haklıydım neyse. Kariyer yapmaktan da sıra gelmiyor işte böyle size ben kariyer basamaklarını tırmanırken yanımda var olduğunu hissettiğim biri olsun yeter yani.




Yaprak Dökümünü izliyor işte kızlar. Fikret dedi ki Nejlaya ''Sen her zaman elinden tutulsun istiyorsun ama tuttuğun elden sıkılıyorsun.''dedi. İşte sanırım bende böyleyim.Elimden tutulsun ama tuttuğum kişi kim olursa olsun olayı değil gerçekten sevdiğim biri olsun istiyorum.Bu benim her şeyim diyebilceğim biri.Odadaki kızlar diyor işte niye hala birini bulamadın o kadar peşindeler diye.Bende onlara diyorum ki ''Güdülmeye koyun çok.''Ben o koyunu güdmek istemiyorum artık işte. Emek vermek istemiyorum işte. Sıkıldım çünkü. Çevremdekilerle tanıştırmadan önce eğitime sokmak istemiyorum elin çocuğunu. Şimdi böyle elin çocuğu falan diyorum ama benimsemek kolay olmuyor benim için. Hele ki yaşadıklarımdan sonra hayatımdaki boşluğa bir başkasını sokarken 2den fazla düşünüyorum.O kadar çok insan tanıdım ki hangisinin insan hangisinin insan olmayan olduğunu çok kolay ayırd edebiliyorum artık. Tabi bu ilişkilerime ne kadar sağlıklı yansıyor tartışılır ama böyle mutluyum böyle kendimi koruyorum böyle kafam daha az ağrıyor. Of can sıkıcı konular bunlar.




Sigaraya iyice sarmış durumdayım böyle baca gibi içiyorum. Okulda bir kız var işte ben gibi muafiyeti atlayıp geçmiş. Kızla tanıştıktan sonra beni ilk gördüğünde söylediği cümleleri duyunca içimden güldüm. Dışımdan gülsem ayıp olur çünkü. ''Ben dedim ki bu kız herhalde hazırlığı okumuş çok cool bir kız (bana diyor lan) hele zipponu çıkarıp sigarayı yakıp Ejderha Dövmeli Kız'daki Lisbeth gibi bir umursamaz tavırla içtin bayıldım orda sana yaaa.'' Evet okulun ilk günleri kendimi ezik sanırken millet beni cool görüyormuş. Hele şimdi facebook da ekleyip her sabah ''Yaaaağğ fotoların çok güzel'' ''Yaa çok yaratıcısın'' diye en sıradan fotoğrafları abartan kızlarla doldu çevrem. Garip ama seviyorum lan. Grubun lideri böyle yalakalanılan kız konumundayım.İlk kez karşılaşıyorum böyle bir olayla hiç sevmem halbuki. Resmen Blair olcam olcam dedim oldum vallahi lan. Bildiğimiz kötü kız benim. Oha harbiden kötü kız benim. O zaman ilk kuralımızı söylüyorum görls ''Herkesin seni sevmesini sağlayamazsın ama herkesin senden korkmasını sağlayabilirsin.'' Evet bu durumumu açıklıyor şimdi. Bu da Gossip Girlde 2. sezonda söylemişti sanırım B.




Öyle işte uzun süre yazamadım özürler ve esenlikler kalbinizi doldursun. Çok yoğun bir yer bu üniversite hele benim gibi aktif olmak için çabalayıp kariyerin parlayan yıldızları arasındaysa hedefiniz aralıksız çabalamalısınız o yüzden burası benim günah çıkartışlarım. Veeeee




XoXo ^^




Not: Şu bakışı okulda çok yapıyorum ya. Böyle bir umursamazlık ama özgüven var sanki.
Ayrıca Allahım sen bana Chuck Bass gibi güdülmüş birini gönder.
Ha birde takım elbise Chuck'a yakıştığı kadar ona da yakışırsa sevinirim çok öptüm sevgili Cool'un Voodoo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı