2 Eylül 2009 Çarşamba

biten aşkın kırık hayalleri

içimde birşey var ne yapsam unutamadığım seni bıraktırmayın bir zincir
sessizliğin sesini açıorum tekrar ararsın die bir umutla
tekrar bağırman için
tekrar bana kızıp azarlaman için
buna bile muhtacım .....
sensizlik korkularla kaplatıyor içimi...
fotoğraflarına bakarken nefesim kesiliyor
seni kaybettim
yine aynısı oldu
yine tutamadım ellerimden kayıp giden kavuniçi renkli bir balık misali
üşüyorum yine
sen sanki tamamlıyordun uzaklardan beni
bir puzzele gibiydik
o puzzleın en önemli parçası yok artık
kaybettim seni
kalbimde bir ağrı
alkol komasında kayboloşum
hafızamı kaybetmeyi isdiyorum
hala bi umutla bakıyorum bu bomboş ekrana
sanki gelirmişsin gibi
hergün hergün yeniden açıyorum bu sayfaları
okumadığını bilerek ısrarla yazıyorum yokluğuna inat
sen birgün gelicekmişsin gibi bekliyorum
her an geliceksin gibi
en güzel kıyafetlerimi giyip bekliyorum
hafif bi makyajla açıcam kapıyı sana
içeri gel ben hemen hazırlanıyorum dicem sana
sen bu arada günlüğüme bakıcaksın
ben siyah elbisemi giycem
saçlarım tepeden topuz olcak
topuklu ruganlarımı giydiğimde nefesin kesilcek
o zaman sana hafifce gülüceğim
sen bana aşık olucaksın
bu kapıdan çıkarken ne kadar güzel olduğumdan bahsetceksin
bense sana neden buraya geldiğini sorcağım
sense neden seni beklediğimi
geleceğini biliyordum sevgilim dediğimde
loş asansörün ışığında dudaklarıma sıcasık bi öpücük kondurcaksın ...
ben utanıp kızarcağım her an düşlerimdeki gbi
ve sen
o gece benle sonsuzluğu isdiceksin
cevabım hayır olcak sevgilim
sana sonsuzluğu sunduğumda beni reddettiğin gibi
gözlerinin dolmasını beklemeden
sen benim sonsuzumsun diyip
ruhunu sarmalayn bi ton öpücükle doldurcam yüzünü ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı