12 Eylül 2009 Cumartesi

facebook sen nelere kadirsin !


aslında yaptığımın mantıklı olup olmadığını bilmiyorum neyse ben olayı anlatayım :D


şimdi azizim benim çakma bi facebook adresim var işde o kadar çok mail adresim olunca çakma adres açmak zor olmuyor xD

işte beni silip engelleyen sevgili lordumuzda bu çakma adresten habersiz kabul etti biricik arkdşlık teklifimi xD

bu günde diğer hesaplarımı(o kadar çok var ki ) kontrol ederken bi anda onu eklediğim msni tuşladım yanlışlıkla vardır bi hayır deyip girdim :

chat listesinde herkese ç.dışı görnürken sadece lorduma ç.içi görüncek şekilde ayarlanmış çakma adresde 1 online gördüm :

şok etkisini atlatıp hemen yazdım bayağı bi köşeye sıkıştırdım ve aldığım kaçamak cevaplardan sıkıldım


sonunda saçmalamaya başladı ben konuya dönmeye çalıştıkça


voodoo. dedi ben rastlantıdır diyemeden nasıl beğendin mi bu ismi dedi

güzel isim dedim

beğenceğini tahmin etmin etmiştim dedi

özgür daha güzel bir isim dememe rağmen

YEMEDİ xD
ve ç.dışı oldu


en azından silip engellemedi bu da birşey beklediğimden zeki çıktın küçük çocuk !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı