21 Eylül 2009 Pazartesi

frida...


bir insan yüzüne gülüp arkasından işçevirmesi böyle olsa gerek..
hayır frida filmini izlemedim sadece hayatını okudum
kocasına çok kızdım
bir insan karısının yüzüne gülüp içten içe kıskanır mı azizim
anladığım kadarıyla bu diego denen dallama öyle
karım benden iyi resim çiziyor diyen bir insan
pablo picaasso tarafından tescillenen frida
kadın zaten çok çekmiş dostlarım
bu şerefsiz herifte hatunun tek yaşama kaynağı
diego diye ölüyor hatun
hatta günlüğüne
Başlangıç Diego...Yapıcı Diego...Çocuğum Diego...Ressam Diego...Babam Diego...Oğlum Diego...Sevgilim Diego...Kocam Diego...Dostum Diego...Annem Diego...Ben Diego, Evren Diego.
yazmış
o derece bi aşk yani xD
ama bu ipne ne yapmış dostlarım sorarım size
tabikide aldatmış godik
zaten tostoparlak
hatunun ailesi bile demiş bir fille beyaz bir güvercin evleniyor diye
bilerek aldattı fridayı bilerek yaptı
sırf kıskandığı için
sırf kendisinden daha iyi resim yaptığı için
sırf fridanın acı çekmesi için
sadece onu yıkmak için
yıkılmadı fridam
yıkamadılar hep başı dimdikti
kırık kolonlo yaşasada her zaman başı dikti
hiç öne eğmedi
hayata inat
yaşadıklarına inat
çektiklerine inat
gülüp geçti ve devam etti..
kalbimdesin frida.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı