22 Eylül 2010 Çarşamba

Sadece Nefes Alsam Mutlu Olucam

Okul çok zorluyor beni. Hepsi hazırlık okuyup geldiği için kusursuz bir gruplaşma yapmışlar ve kendilerini üstün görüyorlar bakışlarındaki aşağılamayı görmelisiniz. Kızlar bütün ders bana baktılar...

Arkadaş edinemiyorsunuz zaten hepsi sizden büyük birde mal gibi kalkıp muafiyeti geçmişsiniz. İnsanlar sizin üstünlüğünüzü kabul edemiyorlar. O bahsettiğim Kıvançta ben gibi muafiyetle gelmiş.O yüzden sevindim benle yaşıt birilerini arıyor insan. O kadar yalnızım ki sıkıntıdan ders çalışıyorum.Beni kütüphanede görebilirsiniz. Tek giden benim 1. sınıflardan.

Bugün iki tane kızla tanıştım. Çok tatlılar bir tek onlardan gördüm sevecenlik. Böyle tabi tanışırız yardımcı oluruz falan dediler. Çok mutlu oldum.

Öğle tatilinde bizim kampüsün taktığı isimle Sherwood ormanlarımızın arasına oturup İkizimi aradım. ''Senin yüzünden geldik İzmire al işte kimse yok tanımıyoruz etmiyoruz bilmediğimiz yer'' dedim bayağı

Ve evet üstteki cümleyi yazar yazmaz kızlar kolumdan tutup hooop dışarı waffle yemeye çıkarttılar. Yan odadaki fıstığım ya. Çok tatlı bir kız. Ben odada yalnız yalnız bunalıma girerken kolumda tuttuğu gibi hadi gidiyoruz dedi. Bir hırka aldığım gibi çıktım.

Çok güzel olmasada cafe ortamını yakalamış bir yer var burda oraya gittik. Sanırım doğum günümüde orda kutluycam. Doğum günüm için farklı planlarım vardı aslında ama iptal ettim. Kızlar burda kutlarız yeaa dediler Oleyy o zaman dedim. Buhranlı halim kendini festival havasına bıraktı.

Kıvançla henüz tanışmadım yani adını bile bilmiyorum çocuğun ama her yaptığım espiriye gülüyor.

Bugün bir kaç kızla daha tanıştım. İşte tenefüsteydik tam Kıvanç bizim grubun oraya yaklaşırken yüksek sesli bir şekilde Doğum günüm var şu gün şurda kutluycaz dedim. Kesin duydu yani ama inat ettim Kıvançla tanışcam. Çocuğun adı Kıvanç kaldı bundan sonra Kıvanç diye devam ederim artık. Çocuk karşıyakada oturuyor tek bildiğim bu. Benimde uzaaktan abim gibi birşey olan birşeyimizde karşıyakada oturuyor işte. Bugün amfideydik Kıvanç arka çarprazıma oturdu bende ayy bacaklarım sığmıyor bahanesiyle yan döndüm kesiyorum. O ağız o burun biblo gibi maşallah. İşte bende gruparına girdiğim o kızlara dedim ki ''Yaa ben karşıyakaya nasıl gitcem ?'' cümlemi kurarken bir yandan da Kıvancı kesiyorum ne tepki vercek acaba diye. Tam anlatcak gibi döndü sonra yanımdaki kız şu otobüse bincen şurda incen falan demeye başladı. Off dedim bilmeyiver nolur sanki. Ama Murphye soksunlar illa engel.

Sonra benim defterimde notlar vardı iktisatla ilgili işte çocuk eğilip baktı böyle şaşırdı.Dedi bu inek herhalde. O değil sonra işte hoca soruyor Sayısaldan gelen var mı ben bir de bir tane çocuk el kaldırdık işte . Bildiğin bölüme aykırı bir insanım. Hem muafiyetle gel hem sayısaldan gel.

Sonra hoca ''Bizde sizle Kıvanç duyarız.'' dedi.Ben böyle ''Kıvanç...'' falan diye sırıtıyorum. Nasıl benimsediysem.

Dersteyiz işte işletme falan cart curt adam anlatıyor böyle ''ilişki pazarlama'' dedi. Ben orda güldüm. Sonra Kıvanç bana baktı gülünce. O da güldü. Sonra ders aralarında sigara içiyorlar işte. Baktım o içiyor bende çantadan çıkarttım bir tane. Zippoyu doldurtmuştum ki orijinal annemden (ç)aldım. Onu yaktım. Gümüşi böyle tırnaklarda kırmızı oje olunca çok sexy duruyor. O değil bendeki mallığa bak ne zippoyu ççıkardıysam gösteriş yapcam diye git iste ateşin var mı diye değil mi ? Ama yok işte aklıma tükürüyüm. Gerçi o benden istese yakamı bağrımı açıp al yak yanıyorum falan gibi kötü bir espiri yapabilirim ama bilmiyorum belki de yapmam.

Günlerim böyle geçiyor. Kıvanca aşık olduğumdan yada süper olmasından değil. Sıkıntıdan kabarıklar oluştu vücudumda kafamı başka şeyle meşgul edersem geçer diye düşünüyorum. bunun içinde Kıvanç ideal seçim. Yurttaki bütün kızlara anlatıyorum ama Kıvanç şöyle Kıvanç böyle diye. Kat görevlimize bile anlattım.Hatta bugün sexy bir elbisemi giydim küçük topuklularımla bizim holde kızlara mankenlik yapıyorum. Sonra bunların hepsi erkek olsam sana kayardım demeye başlayınca değiştirdim kıyafeti ama haftaya değil sonraki hafta pazartesi doğum günümde giyicem. Artık o zamana Kıvançla tanışmış olurum umarım. Onu da davet ederim henüz nerde kutluycağım bile belli olmayan pastasını nerde yaptırcağımı bilmediğim bir doğum günüme.

Öyle işte Voodoo'dan haberleri dinlediniz. İyi geceler sayın okuyucular her nerde okuyor ve okutuyorsanız I <3 U.

son...

6 yorum:

  1. Üniversite aşkları flörtleri ay bunları hiç yaşayamadım ben başı bağlı gidince oralara içimde uktedir (: Tadını çıkar.

    YanıtlaSil
  2. Ehehe ama ciddi değilim :D Zaten hiç olmuyorum :D

    YanıtlaSil
  3. Boşver ciddi olma zaten maksat oyalanmak olsun (: gerekirse kendi ciddileşir o önemli değil

    YanıtlaSil
  4. ilk günlerde beni kapıdan çıkarken bekliyordu <3 ehehe benimde popom mars tabi :D

    YanıtlaSil
  5. puhaha sister iyi sardın sen bu çocuğa :D

    YanıtlaSil

çok mantıklı