25 Eylül 2010 Cumartesi

Ben (KALP) İzmir

Teytey İzmir Teytey !
Buca İzmirin kanayan yarısı kesinlikle.

Bugün Alsancak'a çıktık. Gazi Kadın, Kıbrıs Şehitleri falan gezdik gezdik çok güzel.Alavama diye bir yerde makarna yedik. Yanımıza oturan çocuklar bize asıldı. En azından karşıdaki güya sigara bahanesiyle bana asıldı. Ama Allah içindi yani hoş çocuktu.

Sonra Karşıyakaya vapurla geçtik ama bu arada Alsancak iskelesinin ordaki o kordonda sigara yaktım denize karşı. Allah benden mutlusu yoktu o anda. Denizin kıskandırcak kadar huzurlu sesi dalgaların ayaklarımı ıslatışı... hepsi kusursuz bir ahenkti.

Bu arada çingenelerin hepsi benim falıma bakmak için sıraya girmişti. Sende birşey gördüm diye başlıyorlardı kadının teki 3 liraya bakmak istedi yine baktırmadım inat değil mi arkadaş öğrenmek istemiyporum soktuğumun geleceğini ölüceğimi bilsem bile öğrenmek istemiyorum ha deseydi bak Voodoo yeni bir çocuk bulmuşsun adı bu diye allah belamı versin 20 lira verirdim çünkü çocuğun adını bende bilmiyordum taaaaki kusursuz zekamı kullanıp DEU Etkinlik şeyine bakana kadar. Bizim bölümü yazan tek sarışın bebek benim Kıvancım <3


Bugün Karşıyakada denize karşı kahvemi yudumlarken yoldan geçenleri taramamdaki tek sebep Kıvancın içlerinde olabilitesiydi çünkü çocuk Karşıyakada oturuyor. Ve inanın Karşıyakaya geçelim diye tutturmamın tek sebebi Kıvançtı.

O kadar The Secret yaptım karşıma çık nolur falan diye ama adını bilmiyorum Kıvanç diye çağırınca gelmedi Neyse ki adını biliyorum artık !

Offf Allahım kalmam için sebep olsun şu çocuk. Bana gıcıksın falan ama bu sefer bırakta musmutlu oluyum hayatımı mahvetme bir kerede bir kerede uzun bir ilişkim olsun o da bu çocukla olsun mümkünse.

Gerçi bunu taşımakda zor olur düşünsene taş gibi çocuk kızların kaşarı çoktur. Allahım o yüzden extra rica ediyorum çok pliz bu çocuk bana süper aşık olsun ki beni aldatmasın yada terkedip gidemesin başka kızlar aklını çelemesin hepsine siktirin gidin ben meleğime aşığım desin. Gözüm kapalı kadınlar hamamına sokabilceğim kadar aşık olsun bana.

Birde nerde olursam oluyum illa bir laf yiyorum bugün Karşıyakada bile yedim. Artık anladım ki İzmirde laf yemek meşhur.

Sabah kiliseye gidicez yatıyım erkenden meryem annemin kolyesinide aldım gideyim bir mum yakayım dilek tutayım.

4 yorum:

  1. Neeee dokuz eylül mü..? Bölüm..?

    YanıtlaSil
  2. alavama değil alavara orası :)

    izmir candır o kordonda anıların biriktikçe daha da güzelleşir.

    extra rica demen çok hoşuma gitti umarım kıvançla her şey umduğun gibi olur.

    YanıtlaSil
  3. Bölümü söylersem tak diye bulursunuz :(

    Evet Alabalık gibi birşeydi hatırlayamadım :D

    Ayy ağzından bal damlıyor inşallah Kıvançla her şey süper ötesi olur :)

    YanıtlaSil
  4. İzmir'i özlemişim ben bu yazıyla anladım..

    YanıtlaSil

çok mantıklı