25 Ağustos 2009 Salı

aşk derim ben buna


bugün içimizi karartmaya gerek yok genç xD

haspam sıkıldım bu duygusal bunalımdaki voodoodan o yüzden karar verdim bi yerden başlamaya xd

hayat sanki bir bardak su gibi içtikçe azalan ama bittiğinde huzura kavuştuğun...

ona ihtiyacın var hayat biterse yaşayamazsın o yüzden boşa içmemek gerek xD


ve ben gerçekten içmek için içmişim bi kısmını
bari kalanını heba etmeyelim haksız mıyım genç xD

her neyse bugünkü konum olduğum gibi davranınca sevenlerim var ama aklı bir karış havada genç nesil xd bi nevi yeni nesil embesil


ama olmak isdediğim gibi davranınca gerçekten aklı başında olgun adamlarla karşılaşıyorum xd

aslında sevgili genç benim aşkdan aradığım tam aseksüel tarzı.

böyle tamam çıkalım sevelim kabul buraya kadar nope xd

lakin küçük bayan kıskançlık olmasın olsunda yokmuş gibi davranalım

şey böyle bak nası desem

ikimizde birbirmizi çok sevelim ama böyle kıskanıyım onu ama belli etmiyim

kendi kendimi yiyim ama o bunu farketsin ama umursamasın

çok ihtiyaç duymadıkça onu hissetmiyim

sevdiğini belli etmesin

sonra o ihtiyaç duyduğum zaman

''tanrım çok tatlısın '' desin ama aynen bu cümleyi desin işde

sonra ben ona bir daha aşık oluyum xD

kısacası romantik olmasın her zaman umursamaz olsun xD

sonra mesala haksız olsam bile yanımda olsun

bana küsüp gitmesin haksızsın çünkü diye başlayan cümleler kursun...

ama hiç kırmasın

başkasıyla girdiğim tartışmalarda haksız olsam bile haklıymışım gibi beni savunsun

işde ben buna aşk diyim o zaman ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı