24 Ağustos 2009 Pazartesi

sanki sen yokmuşsun gibi


neden neden neden ....


neden kalbi kırılan ben oluyorum


yastıklarıma sarılıp ekrana takılıp kalmak...

öylece bomboş bakmak..

sadece elimde bir sigarayla bakıyorum öylece...

yazamıyorum ruhumu kaybetmişim sanki....

telefonum çalıyor sadece bakıyorum... herkes öldüğümü sanıyor.. belki öldüm... seni kaybetmek ölüm sanırım yada seni sevmek intiharım

bişiler buz tutmuş sanki konuşmamı donduruyor..

sence ayrılık mı sanmıyorum değil olamamalı ..

senin için melek olmaktan vazgeçtim sen beni isdemediğini söledin..

tanrıyla aram bozuk kanatlarımı vermiyor hadi al !

geri dönmek isdiyorum vazgeçiyorsan vazgeçiyorum

sen korktukça sevmekten sevmiyorum seni

olmuyor yapamıyorum bırakıp gidemiyorum gözyaşlarımla dolan nehirde boğulamıyorum sana sürüklüyor dalgalarıyla...

sigaram sönüyor sen hala yoksun bu kaç oldu bilmeden içiyorum kırmızı şarabımla...

o şişe bile buz gibi ben sıcak severim şarabı..

sen gittin ya şimdi herşey çok anlamsız

bileklerim bile soğuk...

uyku bile buz gibi....



ama..



şimdi sen gelsen ve...


hep beni sevsen....



o zaman geceler karanlıktan vazgeçip parlıycak ikimiz için..

dumanımda boğulmucam o zaman ...

seni sevmicem o zaman....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı