25 Ağustos 2009 Salı

seni seviyorum sadece

onu çok özlemişim lanet olsun hemde çok çok çokkk anlatamam işteeeeeee...................

seni çok seviyorum diye bağıramam...
yapamam ne kadar istesemde..
sen benim bastırdığım aşk gerçeğisin...
unuttum sandığım hiç kavuşamadığım platonik sevgilim...
aşk kokan küçük meleğim...
söylemek için geç kaldığın sözcükler...
biliyorum sevdiğini
o zaman şimdi hataymış gibi kalsamda seviyordun işte...
ikimizinde bildiği saklandığını sandığımız gerçek...

herşey o kadar değişik ki şimdi zaman ne kadar acı
ikimizde mahvolmuşuz
birbrimizi unutucaz diye harap olmuşuz...
keşke şimdi söyleyebilsen...
değişmeyen sevmiomuşum triplerini bıraksan...
herkese anlatırken bana olan sevgini ben bilmiyorum sanıyordun seni küçük saf meleğim..

o kadar özlemişim ki hiç bi sözcük anlatamaz neler hissttiğimi

aldığım hava bile değişik şimdi
bir soluk nefes olsan kaybetmemek için senle boğulurdum...
seni seviyorum O... sseni seviyorum seni sevyorum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı