12 Temmuz 2010 Pazartesi

Bırakın Beni Kendi Çapımda Rol Yapayım

Her film izledikten sonra bana birşeyler olur özellikle 1960lar falan olsun yada efendim 1800ler falan civarlarındaki filmlerde. Şu an NINE diye bir film izledim.Kurgu kötünün kötüsü çok berbat müzikal gibi zaten. En sevdiğim iki kadın orda oynuyormuş birisi Sophia Loren namı diğer 90-60-90 vücutlu teyzemiz biri de 48 yaşında olup 10 numara taş olan Nicole Kidman. Evet ben şu an beyaz elbisemle klimanın karşısında saçlarımı uçuşturuyorum. Ha fonda bir cover çalıyor bilemiycem kim cover yapmış ama Muse-Feeling Good gerçi Museda Nina Simonedan cover yapmış ama güzel olmuş.
"> Alın bunu dinleyin. Ayy çok sexy bir şarkı aslında ben böyle kafayı yiyorum dinlerken kendimi Nicole sanmamdan da kaynaklanıyor olabilir ama güzel şarkı be.

4 yorum:

  1. kendini fil karakterlrinin yerine koyma çok zararı var :P

    YanıtlaSil
  2. Ben hep başroldeki kızımdır :D

    YanıtlaSil
  3. yazıyla alakasız kalıcak bunun için özür dilerim amaaaaa!!!!!

    şablon tema arka plan renk o bu şu tek kelimeylen SÜPER olmuşş!!!
    bunu yazmasaydım içimde kalcaktı,kalmasın :D
    bak hala çok güzel yaa Bayıldımm sakın deiştirme ! :) :D bi tanecik bilem olsa borda varsa o yetiyo zaten benim dibimin düşmesine :D
    güle güle kullan caaaanıM (:(:

    YanıtlaSil

çok mantıklı