25 Temmuz 2010 Pazar

Nasıl Aşık Olamıyorum ?


Konumuza gelirsek.Daha önce aşkın mantıksal anlamda açıklanamadığını düşünüyordum ki. Arayan Voodoo belasını buldu.

Geçmişime yönelik düşünmeye başladım.Yaşadıklarımdan sonra her düşündüğümde acı veren geçmişimi ders çıkarmak için canımı yakan anlarımı eşeleyerek çıkarttım.Ha bunu niye yaptın salak mısın demeyin bugün bana yarın size açısından dikkatli olmanızı söylemek için yaptım.

Taboodan çok bahsetmiştim size. Benim kahramanım diye. 3 yıldır sıkılmadan çok sevdiğim birisi. Unutamam da vazgeçemem de. Niye olayına girersek eğer. Karşımıza çok net bir sonuç çıkıyor. İNANÇ.

İnançtan kastımız bu konuda biraz farklı gelicek size.Cümleyi söylüyorum. ''Beni ondan başka kimsenin öyle sevemiyceğine inandırdı.''. Şimdi bu cümle çok açık aslında ama açıklayalım. Beni kimsenin onun sevdiği gibi sevmiyceğine,onun gibi değer vermiyceğine, tek gerçeğin kendisi olduğuna inandırdı. Bu yalana inanmak sevginin nasıl birşey olduğunu tam anlamıyla bilmeyen bir kız için çok kolaydır. Ergenliğinde vermiş olduğu kaos ve kavram boşluğunda hissettiğimi AŞK sanmam kadar doğal birşey yok.

Düşünsenize, sizi her zaman koruyan, sahip çıkan, seven,ilgi gösteren,özel olduğunuzu hissettiren, aynı zamanda kısıtlama yapmayan birisi var. Burdaki kısıtlamadan kastım istediğin kişiyi sevebilirsin ,istediğinle birlikte olabilirsin ama hiçbiri ben kadar iyi olmıycak psikolojisini size aşılamış birisini düşünün. Siz kendinizi kaptırmaz mıydınız?.Cevabın evetse okumaya devam et istersen.

Eski sevgilim. Benim başımın derdi.En güzel ama en kötü zamanlarım. Buluşmadan buluşmaya konuşan bir çift yoktur ama biz öyleydik. Haftada 4 gün buluşunca pek bir kaybımız yoktu sanırım.Kısaca kötü bir çifttik. Sadece eğleniyorduk.Ben ona aşıktım o bana değil. Benim ondaki aşk kavramım ise POPÜLARİTE. Kendimi o kadar çirkin sanıyordum ki resmen hayata küsmüştüm. Bunlar en bunalım en ergen zamanlarım. Ha çok güzel sayılmam ama sandığım kadar da gülyabani değilim hani. Eski sevgilim çok yakışıklı bir çocuktu. 10 kızdan 8i kesinlikle aşıktı. Ha ben nasıl sevgili oldum sorusunun cevabı çok basit. Benimle çıkıcaksın dedim. Çıktık. O ise benim yanımda olmazsan kimsenin umrunda olmıycaksın inancını içime yerleştirmişti. Bu yalana inanmak çok kolaydı. Hemde o kadar yalnızken bir anda herkes tarafından parmakla gösterilen kız olmak. Tek korkum artık onun beni terketmesiydi ve her an terketcekmiş gibi davrandığımdan dolayı eşşeğin aklına karpuz kabuğunu sokan ben olmuştum.

Ve konumuz ben nasıl aşık olamıyorum. Aşk artık karşılıklı paylaşım gibi düşülsede bence aşk ihtiyaçdır. Eğer kendinizden başka kimseye ihtiyaç duymuyor muhtaç olmuyarsanız aşık olmazsınız.

Bir kız bir çok sebepten bir erkeğe aşık olur. Güvenmek için, çevresine gösteriş için, birinin kanatları altına sığınmak için, özel hissetmek için, yalnız kalmamak için.. Birçok sebep sayabilirim ama özetle demek istediğim. Bir kız eksik hissettiklerini aşk sanar.

Ben artık aşık olamıyorum. Seviyorum ama tutkusuz bir şekilde, kardeşimmişcesine.Karşı tarafın eksikliklerini gidiyorum bir anne yada bir kızkardeş oluyorum.Ama hiçbir zaman sevgili olamıyorum.Benim aradığım aşk benden üstün birinde. Benim bilmediğim eksikliklerimi bilen birinde. Ama biri nerede bilmiyorum.

3 yorum:

  1. İnsan çok uzun süre yalnız kalmışsa ve bu yalnızlığa kör kütük alışmışsa,işte o zaman karşısına çıkan adamın genel-geçer özelliklerine bakmıyor alışmaktan hatta yalnızlığını kaybetmekten korkup kaçıveriyor.Saf bir aşk ancak derde deva ama işte hep bi "ama"sı var yazsak sayfalar dayanmaz..Ve bu durumda yapacağımız tek şey kulemize kapanıp o meşhur beyaz atlı prensi beklemek sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Belki ama artık gelse de olur gelmesede. Hatta gelmese daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  3. voodoo, aşk konusunda umutsuz olma çünkü kesinlikle karşına çıkıcak, bir gün.. ;)

    YanıtlaSil

çok mantıklı