3 Temmuz 2010 Cumartesi

Zor Kız Ayakları mı? Yalan O Ayaklar.

Eheheh Pucca'nın kitabını bir gecede bitirdim.Bitsin diye uyumadım.Sonra baktım ki PuCCa Kaderi diye birşey var.Bu gerçekten var.Kitabını okuyun ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

Dedim Voodoo bak bir kendine.O kızdan tek farkın kilon daha az.Ee fena fiziğinde yok hani ama kaderiniz aynı tadda.Terkedilen taraf yine sensin.Bir de aşkmış maşkmış hikaye geç bu ayakları.Aşk aşk dedin noldu yine kaldın sudan çıkmış balık gibi.Aklını başına topla aşktan hayır yok işte.Boşanmaların çoğu da aşk evliliği değil mi?Eeee sen daha ne aşk diye ötüyorsun diye kendime kızdım okurken.

Bırak bu zor kız ayaklarını.Zor kızda neymiş.Zor olunca her şeyi zora sokuyorsun işte tabi kaçar çocuk dedim.Sonra kalktım gece 4e 5 var aynaya baktım.Gülümsedim.Kaşlarımı çatmamaya, tek kaşımı kaldırıp çok bilmiş edası vermemeye çalıştım.Gülümseyen saf kız masum kız ama akıllı kız kendini bilen kız ifadesi takınmaya çalışıyorum ayna karşısında bir efendim bir Jim Carrey var sanki.

Sonra yaptıklarımı düşündüm.Birisi tanışalım mı dediğinde zor kızı oynayıp ne gerek var diye cevap vermeyi kesmeliyim önce.Elbette neden olmasın falan demeliyim aşırıya kaçarsak kaşar damgası yeme ihtimalimi göz önünde bulundurarak.Kafam durdu lan.Aynada kendime gülümsüyorum ama asosyal bir mal oldum bir yıl içinde.Sağolsun sınav yüzünden insan yüzü görmüyorum.İnsan görünce Hayvanat bahçesi gezisinde gibi şaşırarak bakıyorum falan yani.

Dün sinemaya gittik babacığımla güzel bir yemekten sonra.Yanımda oturan kaltak sürekli babetlerime bakıyor.Benim hiçbir babetim normal değil ki zaten.Bakması normalde. Nasıl baktığını kestiremedim.İğrenerek bakıyorsa kendine baksın önce daha hanımefendi gibi bacak bacak üstüne atamıyor ağzıma sokucak ayağını mal beyinsiz.Bende ona öyle tiksinirek sanki fare pisliği görmüşcesine bakıyor kız rahatsız oldu sağa doğru oturmaya başladı.

Neyse efendim ben kararımı verdim.Zor kız ayakları yalan yani.Filmlerde oluyor onlar.Ee erkek soyuda zaten romantik film izlemediklerinden bizim tavırlarımızı anlamıyorlar.Çinli herife Fransaya göndermişler gibi bize hayran ama tek kelime çakozladığı yok.Dedim Voodoo fena değilsin bir burun sıçıyor suratının içine.Haylazlığımdan ufakken kırdım burnumu çok iyi hatırlıyorum yani saklambaç oynarken duvara girmişti suratım.Nasıl olduğunu anlatırım bir ara.

Birde bugün aklıma eski sevgilimi aldatmadım diyordum ki tam o sırada beyaz bir ışık çaktı ve Cambaz aklıma geldi.Eski sevgilimle artık bitti sinyalleri veriliyor.Bende olayı anlamışım ilişkiye kıskançlık sokmaya çalışıyorum.O zamanlarda bir Cambaz lafı dolanıyor.Çok hoş çok tatlı cart curt diye.Gittim tanıştım çocukla.Tip yok ama muhabeti sağlam.Bir ses tonu var zaten o başımı döndürüyor.Böyle oturup saatlerce onu dinleyebilirim.O derece hani sonra biz bunla bir daha konuşmadık tam benimkisiylen ayrıldım.Bu aklıam geldi dedim Voodoo karısı siktir git ne kendini heba ediyorsun çocuğa yavşa olan olcaksa olur dedim.Çocuğa yazılıyorum ama ben bildiğin.Sonra bu beni bir arkadaşının doğum gününe davet etti.Bende hemen kabul ettim zaten fırsat kaçar mı ?

Sonra beni,m devamsızlık tavan yaptığı için okuldan kaçamıyorum okulda tam gün.Çıkış gelsede sevdiceğime gitsem modundayım.Ama o günde bir malağım bir tipsizim.Neyse dedim kaderde varsa Cambaz neye yarar cımbız.Okulun göt kadar tuvaletinde saçımı açtım, parlatıcıyı sürdüm pudralandım.İlk halime göre fena sayılmazdım.Sonra pıt pıt pıt beni bekledikleri cafeye gittim ama otobüste bir sağa sola sallanmaktan ne saç kaldı ne baş.Cambaz beni gördü o sırada arkadaşlarıyla konuşuyordu ben kibar bir kızım ya araya girmedim o da baktı ben araya girmiyorum.Konuşmanın ortasında ''Eee sarılmıycak mısın ?''dedi.Ben ''Eee şey ben kem küm ama arkadaşlarınla konuşuyordun''dedim.O da ''Nolcak ya yabancılar mı''falan dedi.Sonra ''Çok güzel olmuşsun bugün'' dedi.Ben herhalde karanlık falan ya göremiyor beni diye düşünüyorum.

Sonra içeri girdik ama o kolumu zorla koluna sokturdu.Ben tabi içerde daha ayrılalı 15 gün bile olmayan sevgilimin olduğunu bilmiyorum.Kakara kikiri girdim içeri.Sevgilimin orospu çocuğu arkadaşı bizi gördü ve ''OHA Voodoo!!'' dedi.Ben tabi duymamış ayağı çekiyorum.Bu sırada Cambaza sarılıyorum falan.Cambaza herkes beni soruyor kim bu falan diye neden bu kadar geç aldığın anlaşılıyor gibi espiriler yapılıyor.Eski sevgilimin başı öne eğik bir eli kulak memesinde (düşünürken yada adrenalin saldılarsa hep böyle yapar) ben en şuh kahkahalarımı atıyorum.

Sonra Cambaza ''Gitmem Lazım''dedim.Cambaz''Ya az daha kal''dedi.Ben ''Gerçekten yarın sınavım var(sömestr tatilinden bir hafta sonra sınav tabi )''dedim.O da ''Ben seni bırakıyım otobüs durağına kadar''dedi.Ben tabi hiç tanımadığım doğumgününün sahibiyle vıc vıc öpüştüm.''İyi seneler tatlım''falan diyerekten bayağı bir yavşaklığın dibine vurup.''Herkese İyi Eğlenceler''dedim.Herkesde ''Hoşçakal''dedi.Eski sevgilimi en pis bakışımı fırlattım ve Cambazın kolunda mekanı terkettim.

Sonrası pek mühim değil zaten ben Cambazı oyaladım o bana küplerini verdi.Ki kimseye vermeye kıyamadığı küpelerini.O günden beri hiç çıkartmadım.Kulağıma küpe olsun falan :P.Bindiğim otobüs bir kere kaza tehlikesi geçirdi ikincisinde kaza yaptı.Ben tabi hiç umursamıyorum.Onun o pezevenk suratını gördüm ya mutsuz yalnız ve ondan çok kaliteli ve kültürlü biriyle beni görmesinden öyle bir haz aldım öyle bir zevk aldım ki bir hafta etkisi geçmedi.Sonra ne o kaldı ne başkası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı