4 Temmuz 2010 Pazar

Ten Years Later...

Hey merhaba! Aslında böyle enerji dolu şeyler bana hep itici gelmiştir.Çünkü ben bitkin bir insanım.Amaaan yaşasak ne yaşamasak ölsekde bana uyar falan diyip, allahım nolur ölmüyüm hep genç güzel fıstık oluyum diyorum.Ama sevmiyorum kısaca işte. Naber sorusunu da sevmiyorum ben muhabete bodoslama dalanları seviyorum.


Az önce Bridget Jones'u izledim şu mantığın sınırı mı ne ikincisi. Ve kendime o malum soruyu sordum.10 yıl sonra nerde olcaksın Voodoo?.Ve gözümün önüne gelen fotoğraf karesine baktım.Ekranı flulaştırdım ve bir elimde sigara vardı.Evet hala bırakamamışım.

Kaz ayaklarım çıkmış.Ayna karşısındayım.Hala kırmızı ruju taşırmadan süremiyorum.Ve evet hala yalnızım.Bildiğimiz evde kalmışım lan.Annem sürekli ''Aşk evliliğiymiş Al işte kaldın evde daha da kimse almaz seni'' diye başımı yiyor.Kız kardeşimin düğünündeyim.Allahım ne kadar acıklı lan ablası evde kalmış, bacısı evleniyor.Birde kedim var.Adı ölen kedimin adı SEVGİLİM.Artık kafayı sıyırmışım her ölen kediden sonra kedi alıp SEVGİLİM diye çağırıyorum.İş yerinde benim gibi bekar bir kız varmış meğersem onunla her gece bu bar senin şu club benim geziyorum koca arıyorum.Ne kadar çaresizim. Ayy bak ağlıyorum lan.Allahım inşallah öyle birşey olmaz sırf hayal ettiğim kötü sonla lkarşılaşmaktan korkuyorum.


Ama tabi illa 10 yıl sonra böyle de olmayabilirim.Sigarayı bırakıp siktir çektiğim tenise geri dönmüşümdür.Bir erkek bir kız çocuğum vardır.Çok melek bir kocam var.Bana güven verip her halimi seven.En aptalca hatamda beni aşağılamak yerine ''Önemli değil birtanem,hiçbir şey senden önemli değil'' diyen.Allahım inşallah benim için yaratmışsındır bir tane böyle.Haftasonu bisikletlerimizi alıp sahile gidiyoruz.Çoluğum çocuğum denize giriyoruz.Sonra hepimiz süper aramızda yorgunluktan uyuyakalmışız meğersem.Kocam önce çocukları yatırıyor sonra arabaya geliyor yanağıma küçük bir öpücük konduruyor.Mızmızlanıyorum uyku sersemi beni kucağına alıp dublex evimizin yatak odamıza götürüyor ve üstümü örtüyor.Ayy canım kocam ya nasıl merhametli nasıl sevecen.Ayy yerim yaa.


Ben birde hayal kurunca ipin ucunu kaçırıyorum böyle.Artık gerçekmiş gibi yaşıyorum.Ayy ben ikinci hayali tercih ediyorum.Allahım inşallah çok merhametli beni seven güçlü kolları olan beni koruyup kolluycak çok süper birşey verirsin.Yareppim bana öküzü adam ettirme.Mümkünse adam et öyle gönder.Ha bir de Allahım inşallah kayınvalidem çok şeker lolipop bir kadındır. Çünkü yaşlılara kötü davranmayı sevmiyorum.Eheh şaka tabi.Ama ben ayna gibiyim bu konularda bana gıcık davranırsa gıcığın allahını gösteririm görür o zaman Azılı Gelini.


Ay yeter sikti bu muhabet ya öff ne çok istiyormuşum evlenmeyi.Evlendim kayınvalidemin ağzına sıçması kaldı.Ben bu gidişle ilk hayali gerçekleştiririm.10 yıl sonra görüşmek üzere o zaman.Ha bugün Ankara çok güzeldi.Tam sevgililer için yağmur yağıyordu çatır çatır.Bende uzak bir akrabımızdan dönüyordum o sıra çayyolu tarafında Gordionun önünden geçerken bir çift gördüm.Nasıl içim burkuldu nasıl nasıl anlatamam yani.Sanki biri kalbimi mıncırmış gibi.Birde koşuyorlar böyle diyorum bana nisbet diye yapıyorsunuz biliyorum inşallah şimşek düşer size ayrılırsınız sonra allahım ne diyorum ben ayy inşallah bedduam kabul olmaz inşallah hiç ayrılmazlar olur mu abi belki kız ayrılırsa bir gün benim sevgilim olur bizde ayrılalım diye dua eder kesin tutar biliyorum çünkü.Dedim Voodoo kapa çeneni sonra eve geldim.Bisikletimi aldım sokağa indim.


Kaptırdım gidiyorum.Sonra baktım ulan kimse bana bakmıyor.Ayy ne seksi kızmış falan gibisinden.Bildiğin ağlıyorum böyle hüngür hüngür kimse gelip ilgilenmiyor.Allahım ne yalnızmışım ben be dedim.bir sigara içtim eve döndüm.İşte burdayım yalnızım dostlarım yalnızım yalnız diye ibo abimizle bileklerimi kesmeyi düşünüyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı