18 Temmuz 2010 Pazar

Saat 03:34

Evet bu saatte rahat duramıyor ve yazıyorum sabah 1de evet sabah çünkü ben o saatte uyanan bir insanım ehliyet kursum psikolojim bozuluyor bu kurslarda lan. Tanıdık falan yok ya kötü oluyorum bir eziklik çöküyor içime ama çaktırmıyorum. Çoook cool görünüyorum. Böyle sanırsın düşes lordun kızı padişah torunu falan.Sonra bir açılıyorum kakara kikiri sanki 50 yıldır dostuz. Birde bugün gittim kursa haftasonu ekibinde sağlam çocuklar vardı alahım inşallah çok yakışıklı bir tanede bizim grupta vardır.Zaten babası da aradaba alır kurstan sonra gezeriz. Birde bir hız tutkunuyum. Otobüs azcık hız yapsın benim gözler büyür dudaklarım geriye doğru kıvrılırım kulaklarıma kadar ağzım ayaküstü orgazm yaşarım hız yapan arabada öyle zevk verici birşey erkekleri bu yüzden iyi anlıyorum.Neyse yarın büyük gün daha ne giyceğimi bilmiyorum off :/

3 yorum:

  1. ben de başlıycam yakın zamanda
    zevkli bir uğraşmış hemen başlıyım bari;)

    YanıtlaSil
  2. ablamın anlattığı kadarıyla ehliyet kursu çok sıkıcıymış. neden heryerde böyle ki =)

    YanıtlaSil
  3. Senden bir aşk havadisi beklemeye koyulalım o zaman (:
    Düşes lordun kızı olayı bendede hep oluyr benle tanştıktan bi süre sonra hepsinden aynı cümleyi duydum biz seni çok havalı bulmştk (:

    YanıtlaSil

çok mantıklı