8 Temmuz 2010 Perşembe

İnci'ndim


Şu an yatak istihrahati verdi doktor civanım bende ihmalkar blog sahibeniz Voodoo size durumumu özetlemek istedim.


Bugün bizim lisedekilerle pikniğe gittik.Ankarada deniz yok ! Denize giremiyceğimize göre pikniğe gidiyoruz.Dalga geçmeyin yani.Normalde sevmem ama evde çok sıkılıyordum Dışarı çıkmak için fırsatları pek kaçırmıyorum artık.Neyse.


Benim sisterım var bir tane ilk sisterımdır kendisi.Özel yani azcık o da geliyormuş.Biz zaten lisedekileri sevmiyoruz maksat gidelim bu davarlara eğlenme öğretelim evet piknikte.


Biz servise binmeden bu muhafazakar topluluktan bağımsızlaşarak gittik sırt çantama biraları zulaladık.Bu kelimeyi sevmiyorum (zula).Ama sabah 9 ! O biralar kan gibi olcaktı dedim gider gitmez içelim.Tabi aç karnına kafa yapcağı yapcağı için neyse canım kahvaltı yapalım dedim.Gittik hoppp o enayiler kahvaltı hazırlıyor bizde salıncakta sallanıyoruz.Çocukluğuma doyamadım be.


Sonra kahvalatıyı yaptık ya biz bir tur atalım diye gruptan roket modülü gibi ayrıldık. Sonra tenhada bir çiftin az ilerisine oturduk.Ama nasıl içiyoruz görmelisiniz allahım ısınıyor bunlar diye 3 ben 2 de o içtik ama piknik bize güzel yani.Sonra o çift öpüşmeye başladı biz nasıl kıkırdıyoruz ama ilk kez öpüşen çift görüyoruz sanki.O değil de herif çok kıroydu ona gülüyordum aslında.Sonra baktım bizimkinin kafa bir milyon bize telefon açıyorlar.


Aldım bunu tuvaletlere götürdüm.Kafayı soktum suya bu bir şok geçirdi ufak çapta.Sonra bana su atmaya başladı ben ona o bana derken biz sırılsıklam olduk o değil kıyafetler üstümüze yapışınca fazla sexy oluyoruz canım.Sonra bizimkiler mangalı yapmışlar abi o kadar geniş biriyim ki onlar yapıyor her şeyi ben yiyorum yani.Biz yedik ve işte o vuvuzellanın Brrrrr dediği yere geldik.


PLAJ VOLEYBOLU !


Ben oynayamam dedikçe ısrar falan girdim.Ha şöyle bir durum var oynarım diye geçinenlerden iyi oynuyorum.Sonra işte ayaklarım çıplak olunca ahh aklıma sıçayım mal karı ya ben topa ayakla vurdum.Sonra ayağımın üstüne basamadım.Ama pek bozuntuya vermiyorum.Oyunu bırakmıyorum da ahh ahh. Sonra 3 set mi ne yaptık 25erlikten.Sonunda dedim yeter ! İnaf !


Sister geldi onunla makineyi alıp çıktık dağa bayıra fotoğraf çekme aşkıyla. Aslında hava çok güzeldi.Gri bulutlar falan.Gökyüzü çok büyük göründü gözüme çevrede evler olmayınca.Bildiğiniz fırtınamsı hava bulutları vardı.Sonra bir rüzgar esti yemin ederim uçuyordum lan.Bildiğin rüzgar öyle bir esti ki ayağa kalkıp karşısında dururken zorlandım.Hatta iki üç kere beni sürgüne yolladı yani.Sonra pıt pıt yağmur başladı.Biz yine sırılsıklam salaklar olarak survivor alanımıza döndük bu arada ayağım felaket yani.Basamıyorum be :(


Sonra bunların hepsi sıçan gibi sığınmışlar çardağımsı şeyin altına dedikodu yapıyorlar.Ama ben nasıl susadım nasıl bira çok susatıyor beni.Damacanayla sevişiyorum sonra tüm gece.Bir baktım bizim solucanlarda susamışlar dışarda yağmur yağıyor hiçbiri ıslanmayı göze alamıyor (bkz.11 kişiyiz) SS'in şapkasını aldım boş su şişesini aldım.Saldım kendimi akıntıya değil tabi koşarak çeşmeye gitmeye çalışıyorum.Ama yağmur beni öyle bir dövüyor ki ağzımı burnumu kırıyor.Ben koştukça boyumun uzadığını farkettim.Dedim acaba bende fotosentez mi yapıyorum lan ? Sonra bir baktım ayakkabının altı çamur olmuş boyum o yüzden uzamış.



Bu arada koşuyorum ama o ayağımın sızısı ebemi inletiyor yani.Ben bir yandan küfürler savuruyorum.Sonra yanımdan bir teyze geçti cık cıklayarak.O zaman içimden etmeye başladım.Sonra ben bunlara suyu götürdüm bunlar Allaha kavuşmuş gibi bir sevindiler annem görmelisin yani bir de bugün miraç ya hepsi Ayyy Voodoo allah senden razı olsun diye dilenci nameleri döktürmeye başladılar.Ben içimden diyorum tabi benim odun sayım çok yani ne kadar dua etsenizde boşuna falan diye :P



Sonra eve nasıl geldiğimi bilmiyorum çirkeflikle pikniği erken bittittirdim.Hadii be diye bağırdım ayağım zonkluyor çünkü.Çizgi filmlerdeki gibi böyle şişip inio.Sonra servisten inip otobüse bindim ama duramıyorum başka şeyler düşünüyorum çünkü o zaman acısını hissetmiyorum. Sonra bir beyfendi bana yer verdi orda nasıl minnettar oldum bilemezsiniz.Sonra eve gelip babacığıma aynen ''Babaaaaaa ayağım babaaa çok acıyor hastaneye götürrr beni babaaaaa'' diye ağlamaya başladım.


Hooop o da hastaneye götürdü bana bakan doktor çok iticiydi ama o stajyerde gözüm kaldı. Doktor bana soruyor işte ''Nasıl oldu?'' diye. Ben ''Plaj voleybolu oynarken oldu ''diyorum.Bana bakıyor ''Ankarada plaj mı var ?'' diyor.''Yok ama piknik alanında vardı'' diyorum.Gülüyor ama alaylı bir gülüş gibi geldiği için ağzınını burnunu dağıtmak istiyorum.Sonra yanıma geldi ayağıma bakmak için. Doktor civanım ayağımı bir sıktı ben tavuk boğazlıyorlarmış gibi çırpınıyorum.Kollarımı açtım ''Ayy ayyy işte orası ayy dokunma'' diyorum.Çat iki röntgen çektirdi.Sonra o itici sesini yükselterek biraz alayla ''İncinmiş.''dedi.İçimden mal dedim.Bilmediğimiz birşey söyle dedim.Uyuz oldum aklım stajyerde çünkü.Asistanlar hoş, kibarları seviyorum.



Sonra ay bu muydu bee dedim.Babam yolda ehliyet kursum için araba hakkında bilgiler verdi onları dinledim falan işte öyle canım acıyor bee !

2 yorum:

  1. Plaj pikniği ve voleybolu :D Harika bi anı olmuş. Tam bi maceraperest gibi yaşadıklarını kendi yorumunla ne de güzel aktarıyosun tebrik ederim. hem tebessüm uyandırıyo hem de sürükleyici bi hava katıyo insana anlatımın. ve geçmiş olsun. ayağın iyileşti mi?

    YanıtlaSil
  2. Sayılır yani hala basamıyorum :D

    YanıtlaSil

çok mantıklı