2 Ocak 2011 Pazar

Kişiliksiz'e Mektuplar 23

Sevgili Cevapsız Arama,

Bugün İzmir'e geldiğim gün.Ve sen hala yanıt vermedin.Ve sen hala aramadın.Ve ben hala aramak istemiyorum.

Otobüste not almıştım.O notu yazıcam şimdi sana.
''Az önce 'Gossip Girl' izlerken farkettim.(Laptopta izliyordum.)Benim aradığım aslında boyutsal birşey.'Bu benim kızım!' diyebilir misin herkesin ortasında?Evet işte ihtiyacım olan herkesin hayranlığını kazandığım söylemen değil.Şimdi önemli ve sen esirgiyorsun.O yüzden zamana ihtiyacım var...''

Evet en nefret ettiğim şeyi yapıyorum.Sana olan sevgimi sorguluyorum.Bu çok acı.Bunu yapmam için beni sen zorladın.

Bugün yurda yerleştim.Babamla ayrılırken nerdeyse ağlıycaktım.Ama ağlasaydım babamın gözü arkada kalırdı.Ben güçlüyüm.Ne olursa olsun pes etmiycem.Her kız ağladı ama ben yapamam.Benim kendi kanatlarım var ve onlar güçsüz kalırsa uçamam.

Bu arada sigaraya tekrar başladım.Evet kötü haber.Kızma.''Sigarayı bıraktım,sana başladım.'' demiştim.Şimdi sen beni bıraktın bende eski tutkuma geri döndüm.

Oda arkadaşım...Seni anlatıyorum.Seni dinliyor ve seni okuyor.Sana yazdıklarımı okumak istedi.Ama dediğim gibi ''Özel''.Sadece ilk mektubu gördü.Bir tek görmesine izin verdim.Okumasına değil.

Bana sürekli yazar olmak isteyip istemediğimi sormaya başladı.Hayır dedim.Hayır çünkü ben gösteriş yapmayı sevmiyorum.

Amfi doluyor.Bitirmeliyim. Hoşçakal....

V.
19.09.2010 için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı