2 Ocak 2011 Pazar

Kişiliksiz'e Mektuplar 22

Sevgili Yokluk,
Yoksun yine.Aramıyorum bu defa.O kadar aramama geri dönüp ''Neden aradın?'' demedin bile.Önemliydi.

Sen özür dileyince hiçbir zaman önemli değil demedim sana.Çünkü sen öenmlisin ve özürün önemli.

Birgün özür dilediğinde sana ''Önemli değil.'' diyorsam... Artık önemsizleşmişsindir...Ve dilediğin özür, bana vicdan azabı yaşatmıyordur.

Karşınızdakini tanrılaştırmayın o sizi tanrılaştırmadığı sürece gibi bir cümle var aklımda.Nerde okuduğumu hatırlamıyorum ama bu maç berabere olmadığı sürece anlaşabilceğimizi düşünmüyorum.

Direksiyon sınavından geçtim bugün ve gecesinde İzmire doğru yola çıkıcam.Ama sen bunu da bilmiyorsun.Çünkü biz bugün de konuşmadık.

Olaya bak! Tüm kampüs bir anda doldu.Yatay geçişi sormuycam şimdilik ve saat 09:29 yavaş yavaş B4 amfisine gitmeliyim.

İstanbul'a gelmeyi yavaş yavaş istememeye başladım.Ne için gelicem sorusu beynimi mıncıklıyor.Sorun o değil.O sorunun cevabı sorun.Ve geldiğimde arasam açmıycaksın diye korkuyorum.Mektubu dersten sonra tamamlıycam.Artık öncelik sıramda ilk sen yoksun.

Geç yazıyorum bunu.A7 amfisindeyim.Dün yazmaya vakit bulamadım.Daha doğrusu aklıma geldikçe erteledim.Sen hala yoksun.Hala uzaksın.Gittikçe uzaklaşıyorsun.

Amfi sıkıcı.Ve tüm yılım amfilerde geçicek.Ve ben hala yatay düşünüyorum.Ama bu isteğim gün geçtikçe azalıyor.Gelsem artık kimsem yokmuş gibi olucak,burdan farkı yok.Her türlü mutsuz olucam.En azından burda bir şansım var.Kararını ver. Gelmemi istediğine beni inandır.Çünkü ben bu inancımı yitiriyorum.

Kendime not: Geceleri sokağa çıkmak tehlikeli ve yasaktır.

V.
18.09.2010 için...

Not: Geç geldiği için özür dilerim Kıbrıstaydım son bir haftadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı