29 Ocak 2011 Cumartesi

Sen,Ben ve Tüneller.


Muzicons.com">

Büyük aşkımızın varlığı bu kadar kısıtlıydı.

Zamanla alışırsın kadar büyük bir yalan yok.
Aşka alışsaydım şimdi başka kollarda uyuyordum.
Oysa ben hala kilometrelerce uzağımdaki seni özlüyorum.

Ufak parmaklarını, kesik kesik yüzümü okşayan nefesini,sebepsizce bana açarak baktığın gözlerini...

Bugün 1 yıl 4 ay 10 gün oldu biz tanışalı.
Halbuki ben sana 1 yıl 4 ay 11 gündür aşığım.

Hala yazmadığın şarkılar var İstanbul'a.

Mum kokuyor musun yine ?
Güneş intihar ediyor mu uçurumlardan?
Kibritlerin yıldıza dönüşüyor mu ?
Kimle sevişiyorsun Dolunayda?

Peki sende beni özlüyor musun ?

Ah, doğru ya zaman...

Sen alıştın çoktan değil mi ?
Cevaplarını merak ettiğim şeyler değil aslında.

Belki sadece cevap verirken sesini duyarım diye söylüyorum.

Seni hala seviyorum...

Not: Kahve ve sigara yetiyor bazen varlığını oluşturmama.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı