2 Ocak 2011 Pazar

Kişiliksiz'e Mektuplar 28 - Final-

Sevgili Son,

Dünkü mesajından sonra anladım ki seninde farkın yokmuş.Sende diğerleri gibi SIRADANSIN.Farklı olmaya çabalayan her PİNOKYO gibi sıradanlaşıyorsun.

Bir kez daha anladım ki,kim olursa olsun o bir insan ve güvenilmezdir.Sende öylesin.

Sakın bir daha bana iyilik yapmaya çalışma adı altında yalnızlığıma DOKUNMA! Çünkü diğerlerinden hiçbir farkın yok.Reklamlı sevgin,timsah gözyaşların ve diğerleri...

Kızgınlığım kendime ama artık bundan vazgeçip seni suçluycam.Kendimi sana güvenmekle suçlamak yerine,güvenimi boşa çıkaran seni suçlamak daha rasyonel bir davranış oluyor.

İstanbul biletimi almak da acele ettim.Büyük hata.Ama beni azıcık tanıdıysan senden bunun intikamını almadan ölmem.

Kendimin en çok sevdiğim özelliği bu aslında.Sevgimi nefrete dönüştürmekte hiç zorlanmıyorum.Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun şimdi onun nefrete dönüştüğünü düşün.Şimdilik korkutucu gelmese de korkmaya yakında başlıycaksın.

Bana vakit ayıramaman artık umrumda değil.Sana ihtiyacım vardı ama sen yoktun.Yanımda olmayanın hayatımda yeri olamaz.

Git kendini avuttur sen.Herkes senden nefret ediyor,hayat sana koymuş,hah git kendini acındırmaya devam et böyle.Çok bulucaksın avuncak kucak.Sonra kalkıp diyceksin yine ''Beni kullanıyorlar,iyi niyetimi sömürüyorlar.'' diye.Güldüm.

Egonu tatmin etmen gerek,kendini aşman lazım.Geç bu yollardan önce.O zaman seni affetmişimdir.

O yüzden küçüğüm,büyü de gel.Öptüm [:

V.
01.10.2010
Türk Dili Dersi 11:16

4 yorum:

  1. intikamını aldınmı peki?

    YanıtlaSil
  2. Bunu kim bilebilir ki Kişiliksizden başka ^^

    YanıtlaSil
  3. reklam yapan kişiliksiz sevgili,mektuplarını okudum ve bu adamın kafasının koparılması gerekiyor benzerlerininde.

    YanıtlaSil
  4. İbretlik insanlar ya :D

    YanıtlaSil

çok mantıklı