2 Ocak 2011 Pazar

Kişiliksiz'e Mektuplar 26


Sevgili Kol Düğmelerim,


Hala aramanın bir mesaj bile bırakmamanın can sıkıntısı var üstümde.Uyudum hemde çok uyudum.Ama uyuyunca geçmiyor.Uyanınca kaldığı yerden devam ediyor.Çok hasta oldum,üşütmüşüm.


Bugün sana kol düğmesi aldım.Belki veremiyceğim bile.(-ki öyle de oldu zaten-Yazarın Notu)Üstünde daire var ama iki düğme bir araya gelince daire oluşuyor. Fotoğraftaki gibi işte.Birini sana vericektim diğeri bende kalıcaktı.Biraraya geldiğimizde bütün olucaktık.Yoksa her zaman eksik....Ama sen benim eksikliğimi hissetmiyorsun bile.Sanırım hiç olmadım senin için.Olduğumu sandım büyük ihtimalle.
Sana bir de şu şişe içindeki gemilerden aldım.Hep gitmek istediğin uzaklar aslında bir cam şişe içinde...Ve gitmeye çalışsan bile hep içinde kalıcaksın şişenin.
O zaman şimdi dua etmeye başla...Sakar birisi çarparsa cam kırılır ve özgür kalabilirsin.
Seni daha ne kadar sevebilceğimi bilmiyorum ama her gün bitsin diye dua ediyorum.
Pazar günü kiliseye gidiyorum.Bir protestan kilisesi.Umarım dilek tutuluyordur protestanlıkta.Çünkü bu sefer dileğim değişti.
''Hep yanımda kal'' değil artık.''Kişiliksize olan sevgim bitsin.'' olucak bu defa.
Kendimi yoramam daha fazla.Hemde sen beni umursamazken bu bedenime zarar veriyor.İlk kez vücudumda kabarmalar oluştu ve bu hiç hoşuma gitmiyor.
Gece kızlarla dışarı çıktık.Buca çok kötü.Ama insanların içine çıkınca kendime geldim.O kadar yalnızmışım ki dışarı çıkınca farkettim.Güzel bir geceydi anlıycağın,yeniden doğmuş gibiydim.
Öksürmekten yazamıyorum.Ayrıca dersim sabah uyumalıyım iyi geceler.
Seni sevmekten kısa zamanda bıkmam dileğiyle....
V.
22.09.2010 23:53

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı