11 Haziran 2010 Cuma

Dolunayı bile hapsetmiş pencereler,ne bekliyordun ki ?

Gel demek kadar kolay mıdır git demek ?
Bir anda ,hiç aklında yokken kulaklarına doldurmak mıdır bu sözcüğü?
Git,git,git,git...
Sadece gitmelisin,çünkü kalan olmak benim görevim.
Gitmek zorundasın,gidemezken ben.
İki beden büyük bu gitmek.

Sözcüklerin anlamsızlaşıyor,
Sense..
Sense flu oluyorsun.
Bırak artık aklımda kalsın.

Seni anlatamadım hiçbir zaman.
Herkes çok iyi betimliyor sevdiğini.
Benimse aklımda sadece sözcüklerin kalmış.

Hissetirdikleri,saç rengin,göz rengin
Gülüşün, bakışın, ellerin.
Hayır hiçbirini hatırlamıyorum.
Sadece seni dinliyordum.
Dudaklarını hatırlıyorum sadece...
Üstü ince altı kalın.
Gülerken sağa doğru gerilişi,
Saçmalamaya başlayınca boşver diyip çıkardığın dilin.
Ciddileşince birbirine kenetlenişi.
Senden son kalanlar işte.

Evet artık,git.
Sadece git,terket beni.
Çok canımı yakıyor bu bıraktıkların.
Git.
Her şeyini al ve git.


">
Dolunayı bile hapsetmiş pencereler,ne bekliyordun ki ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı