10 Haziran 2010 Perşembe

Melekleri Boşa Ağlatıyorsun.

Yağmur ne kadar yalnız yağıyor değil mi sevgilim?
Tıpkı yokluğundaki ben kadar...
Sensiz ve gözyaşı dolu.

Tanrı yine melekleri ağlatıyor,
Yine gözyaşları yeryüzüne çarpıyor.
Bizim için ağlıyorlar aslında
Yada sadece senin için.

Bilirsin çok kibirliyim sana göre.
Acı veriyor her sözcük bedenine.
Birlikte üstesinden gelebilirdik belki de.
Beni benle bırakmadan önce.

Bu kadar uzak kalcağını düşünmemiştim.
Her şeyim olduğun gibi her şeyinmişim sanmıştım.
Gözlerimi kamaştırmış beyaz tenin,
Meğer ne kadar sahteymiş sözlerin.
Yalan söylemek için beni mi bekledin?

Melekler ağlıyor işte lanet olsun.
Senin gibi birine ağlıyorlar.
Damlalar ruhunu temizler belki diye.
Ama sen yağmurda ıslanmayı sevmezsin zaten.



">

Aklım sende,peki sen nerdesin ?

1 yorum:

  1. aman! hep biz mi ağlayacağız sister! bırak birazda melekler ağlasın. omzumdaki melek bile ağlıyor :.(

    YanıtlaSil

çok mantıklı