12 Haziran 2010 Cumartesi

Sadece Oyun.

Biz küçüktük,bundan 8-10 yıl önce işte.
O zaman aşkı filmlerde biliyorduk,
Ama normalde yaşıyorduk.
Adı değişikti o zaman ''Oyun''du.

Herkes oynamıştır aslında.
Soğuk-Sıcak diye bir oyun.
Hani bu körebe gibi olan.
Hedefe yakınlaştıkça ''Sıcak sıcaaak !!''diye bağırdığımız.

Aşkta böyleydi işte.
Gözlerimi kapatarak başladım.
Kulaklarım sadece yalanlarınla dolmasına izin vererek.
Çünkü gözlerim kapalıyken sesinden başka hiçbir şeye güvenemezdim.
Uçuruma yaklaştıkça ''Sıcak sıcaak!'' diye bağırdın.
İnandım,başka çarem yoktu.


Sen Julietin Romeoya seslenişiydin.
Melek yüzlü şeytan...
Şeytanda sen gibiydi.
Yalanlarıyla baştan çıkartırdı.
En büyük kanıtı kovdurdu Ademle Havvayı.
Cennette nasıl sahip olabilirdi Havvaya.
Aptal Adem nasıl kandı bir yalana.
Aşık Havva nasıl yedi Ademden sonra.
Dünyaya geldiler,bizi de getirdiler.

Bana yalan söyle yine.
Yine bağır ''Sıcaak sıcaaak!'' diye.
Bu sefer güvenmediğimden sana sevgilim.
Sadece sesine gelirim.
Dokundurken parmaklarım tenine.
Bu sefer boğazından inmeyen Adem elmasını.
Ben sıkarak indiririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı