8 Haziran 2010 Salı

Sana Acı Verenden Uzak Dur demiştin.Senden Uzak Duruyorum İşte.

Geç kalmış olabilirim belki sevgilim
Ama söz veriyorum artık sözünü dinleyeceğim.
Hem bilirsin beni hiç erken gelmedim buluşmalarımıza.
Ama bu defa son-gerçekten sonumuzu yaşıyoruz.

Sen hep benim için istisnaydın.
Bir tek sen özeldin çünkü belki de özelleştiren benim.-bilmiyorum-
Özlüyordum-senin hiç yapmadığın gibi-

Çok gülmemden şikayet ederdin hep.
Gülmüyorum artık,susuyorum,dinliyorum.
Zaten sende yoksun, garipleşmek için sebebim yok.

Ne bu enerji diye kızmıştın.
Bütün bir caddeyi boydan boya koşup, arkamdan soluk soluğa geldiğinde.
Artık koşmuyorum,koşamıyorum.
Zaten sende yoksun,çabuk yoruluyorum.

Eteklerimi uçuşturmamdan nefret ederdin.
Giymiyorum artık.
Zaten sende yoksun, rüzgar esmiyor o yüzden.

Biraz müzik duyunca dans ettiğimde;
Saçmalamayı kesmemi söyleyip belimden tutup kendine çekmiştin.
Hoşuma gitmişti,ama kızman değil.
Zaten sende yoksun,kimse müzik dinlemiyor.

Benimle ilgilenmediğinde kalkıp gitmiştim.
Arkamdan koşup kolumu tuttuğunda bağırmıştım ya
''İmdaat!'' diye, tütün kokulu parmaklarınla kapatmıştın dudaklarımı.
Bir daha yaparsan biter demiştin.
Bitmiycceğini düşünüyordum böyle basit bir sebepten.
Zaten sende yoksun, polislerde eylemcileri gözetiyor.


Belki bana öğrettiğin en büyük şeydi sevgilim.
''Sana acı verenden uzak dur!'' demiştin,intikam çabalarımı görünce.
Söylediğini yapıyorum şimdi.
Senden uzak duruyorum.
Zaten sende yoksun.

4 yorum:

  1. ''Sana acı verenden uzak dur!' özetlemiş her şeyi sister ;)

    YanıtlaSil
  2. İyiki uzak durmamı istedi nasıl mutluyum ha :D

    YanıtlaSil
  3. uzaklıkta mutluluk getirmiyor ki:))

    YanıtlaSil
  4. Denedim özlem daha baskın ama şansımız yok :/

    YanıtlaSil

çok mantıklı