17 Haziran 2010 Perşembe

Kırmızı Ojelerimle.

Şey, naber ya ? O zaman iyi geceler size.Ben mutlu değilim. Sanırım uzun zamandır böyleyim.Bilmiyorum gülmek mutlu olmak sayılmıyor bence.
Bir parçanız eksikse gülemezsiniz zaten.
Parçaları bir araya getirmeye çabaladıkça dağılıyorum.Birisi geri döndü.Eski sevgilimin en yakın arkadaşının kız arkadaşı.Bu kız beni anlıyordu.
Tek eksiğimiz var orasını parmaklarım yazmak istemiyorum bu sefer.
Cumartesi sınavım var,ip gibi gergin sinirlerim.
Yarın bir hikayem olmıycak size.Sanırım modemi kapatıcam.Hatta facebook hesabımı bile dondurabilirim.Kayıtlı olduğum e-mail adresinin şifresini hatırlarsam...
Yoruldum artık,birşey olsa da hayata mola versek.
Kısa bir zaman çok değil biraz kitap okusam, belki bir kaç dergi.
Ama birazcık mola verelim çok yoruldum.
Woody Allendan burda alıntı yapmak istiyorum.

''Eğer tanrı varsa, umarım iyi bir mazareti vardır''.

Bilmem okudun mu TANRIM!!
Artık sana birşey demiyorum farkettiysen.
Varlığın benim varlığımın gerçekliği kadar.
Ben ölünce sende ölceksin.

Korkuyorum abi , şu orospu çocuğu sınavdan it gibi korkuyorum.
Düşündükçe gözlerim doluyor, sormasınlar işte.
Nasıl bir ruh halindeyim bilmiyorlar ve üstüme geliyorlar.
Hiçbir psikolojik yardım iyileştiremedi beni.
Sebebi benim çünkü çok iyi rol keserim.
Mutluyum derken gözlerimin içi güler mutsuz olduğumu anlayamazsınız.

Umarım ağustosta parlak bir son final yapmayız.
Ayyy çok kötü küfür edesim geldi.
Ama o kğfğr eden kızları sevmiyor.
O da orospu çocuğu amına koyum.
İktidarsızsan şekerim suyun kaldırma kuvvetini dene derim.
Harbi bak şu an rahatladım.
Ohh be allahımın topu ibneeee götoşşş !!

Neyse ben saçlarımı tarayıp yatıcam iyi geceler.
Çok havalı lan saçınızı tarayıp yatmak. Neyse öpüldünüz.

2 yorum:

  1. bebeğim

    ''Eğer tanrı varsa, umarım iyi bir mazareti vardır''.

    ben çok sevdim bunu, seni yürekten ve kocaman sevdiğim gibi...

    sınav stresini anlıyorum ve bu konuyu geçiyorum. başaracaksın. "ne düşünürsen, o gelir" olumlu ol lütfen. biliyorum zor, ama ol!

    ayrıca ben senin hangi sınav çıkışına gelecektim lan sdfnıefr bana bi hatırlat miniğim.

    YanıtlaSil
  2. Haftayaa pazaaar görüşüyoruzzz Kızılaydan al beni sister kızılaya yakın okulum :D:D

    YanıtlaSil

çok mantıklı