19 Aralık 2010 Pazar

Kişiliksiz'e Mektuplar 21

Sevgili Eksik,
Pinokyo'ya Mavi Peri eğer yalan söylerse çükün düşer demediği için pinoş bol bol yalan söylemiştir.

Güya sende İstanbul'a gidince her telefonumu açıcağını söylemiştin.Ama KOCA bir yalan oldu.

Tutamıycağın sözleri neden veriyorsun ki...

Sana güvenim belki sadece camdandır?

Hazırlığı geçtim yıl sonu İstanbul'a geçiş için kendimi mahvedebilirim halbuki...

Ama gün geçtikçe bu hevesim geçici olmaya yüz tutuyor.

Sorun şu ki konuşmadığımız günler sana mektup yazmıycaktımçAma 3 gün oldu.Bugün 4...

Ve artık can acıtıcı olmaya başlayınca,her zaman yaptığım gibi ''Yazarak Terapi'' yöntemime başladım.

Eskiden hikayeler yazardım.Hepsinde kahraman ben,kötü adam beni kıranlar olurdu.Hepsini yazarak öldürürdüm.Eğer yazmazsam onlar beni öldürürdü.

Hazırlığı geçtim ama sen bunu bilmiyorsun.Çünkü konuşmadık.

Bu mektubu ise kampüsün bahçesindeki bir bankta yazıyorum.Ne kadar acı...Ankara'da yazmam gereken mektubu İzmir'de yazıyorum.

Ve sonraki mektupta sana ehliyet almak için direksiyon sınavını nasıl geçtiğimden bahsedicem.Ama sen telefonlarımı cevapsız bıraktığın için bir sonraki mektubu okurken öğreniceksin yada facebook iletimden.Ama benden değil...

Sevgi.Ne kadar saçma gelmeye başladı şimdi.

Halbuki sensizken eksik hissetmem gerekir değil mi?

Ama 3 gün senden haber alamayınca bıraktığın büyük boşluğu insanlara azap olarak dolduruyorum.

Ben böyleyim işte.Kendime değil başkaların acı veririm.Eee her zaman söylerim yaralı ayı saldırır.

Seni hala seviyorum...

V.

17.09.2010 için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı