22 Kasım 2010 Pazartesi

Kişiliksiz'e Mektuplar 1

Sevgili Küçük Prensim,
Bu sana yazdığım ilk mektubum.Bundan sonra her güne yeni bir mektup yazıcağım.İmlam kötü.Kusura bakma,rencide etme.

Az önce sana Frida'nın Diego'ya yazdığı mektuptan alıntı yaparak başladım.Evet yanlış yazdım şu an çünkü başlamadım, mesaj attım.''Gecelerim sana uçabilmek,uykudan seni sarıp,sarmalayıp bana getirebilmek için kanatları olsun istiyorçUykunda, yanıbaşımda olduğunu hissedeceksin ve kolların sen uyanmadan beni saracak...''diyordum mesajımda.Sende ''Bu harikaydı.''dedin.Evet Frida gerçekten harika bir kadın...

Sakın hayallerimi yıkma.Beni piç gibi ortada bırakıp gitme.Amerika'ya gidicez.Elini hiç bırakmıycağım tıpkı Lunaparka ilk kez gitmiş bir çocuk gibi...

Ben senin küçüğünüm.Kimse beni senin gibi, küçük bir kız çocuğuymuşum gibi sevmedi.O yüzden çok şımarıklık yapıyorum senin yanında.Hem ben daha büyümedim ki !

Bugün üstüne gelmedim.Sabah telefonunu açtığında sesin çok güzeldi.Böyle şaşkınlıklı mutluluk gibi.Tabi adı lazım değilli sürtüğün bizim 5. şarkımızı iletisine yazmasındaki sebebin hesabını sorcağımı beklemiyordun.Bu cümleyi anlamadın bence.Neyse.Ama ben o sesini çok sevdim.Sakın benden esirgeme sesini!(Başım ağrıyor bahanesiyle açmadın, çok bozuldum haberin olsun.)

Mektubumu 5. şarkımızı dinleyerek bitiriyorum.Birgün birlikte çıkcağımız evimizde bir odamızı kırmızıya boyatalım.Ama duvara isimsiz yıldızı biz çizelim.

'' ''

V.
28.08.2010 Saat : 02:46

2 yorum:

çok mantıklı