22 Kasım 2010 Pazartesi

Kişiliksiz'e Mektuplar 2

Sevgili J&B,
Bugün beni çok kırdın, kızdırdın, üzdün ve sonra kalbime dokunup affettirdin.Aslında mektuplarımda başkasının isminin geçmesini sevmiyorum.Çünkü o isimleri bile bu özel şeyde kıskanıyorum.

O çocuğu kıskandım bugün.Şimdi erkek o falan diyceksin ama şöyle birşey var seni benden çaldı.İki saat tam iki saat onunla konuştun ve bana tek kelime etmedin. O pezevenkte iyi sardı sana.Başka arkadaşı yokmuymuş gitsin onlarla konuşsun hayret birşey.

İnkar ede ede bir hal kalsanda gittin onun için S. hesabı aldın.Bir de gelmiş bana '2Sen rica etmedin ama'' diyorsun.Götünüzü keserim ikinizinde.Benim Keşkelerim Ricadır.Bunu bilmiyordun(?) öğrendin.Ama ben o sırada paramparça oldum.Sonra kavgada uzlaştık gittin o domuzla konuştun yine şalterlerim attı.Bende gittim nisbet olsun diye Yan Flütçümle konuştum.Zaten sevmiyorum çocuğu birde sahte sahte ''Ehheh ben seni çok merak ediyorum'' falan dedim.Az daha götümü veriyordum sayende.Bir daha yapmaki ilgiyi orospu çocuklarında aramıyım olur mu Küçük Prensim?

Biliyorum bugün kalbini kırdım.Bilerek yaptım.Ama sonra çok üzüldüm.Çünkü çok aptalcaydı.Ve sen hala beni sakinleştirmeye çalışıyordun.''V., ben erkeklere ilgi duymuyorum,kızlarada ilgi duymuyorum,sadece sana ilgi duyuyorum.''dediğin anda bütün gri bulutlar dağıldı ve güneş bana gülümsedi.

Hala çocuk gibiyim.Küçükken birisi en yakın arkadaşınla arkadaş olunca kıskanırdın ya öyle işte.

Sonra bugün bana vericeğin hediyeden bahsettin.Ama ne olduğunu söylemedin.Çok merak ediyorum...

Ayrıca doğum günüm içinde hediye düşünüyormuşsun.Kendimi kötü hissettim.Bazen soruyorum seni haketmek için ne büyük bir iyilik yaptım acaba diye.Çünkü senden önce insanların sevişmeden birbirlerini sevemiyceğini falan düşünüyordum.Öyle olmadığını gördüm senden sonra.Hatta insanlara tavrım falan çok değişti, tüm fikirlerim alt üst oldu.Bu iyi birşey.

İyi ki varsın, iyi ki hayatımdasın.Hiç gitme hep yanımda kal.

'' ''
V.
29.08.2010 saat 03:20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı