24 Kasım 2010 Çarşamba

Kişiliksiz'e Mektuplar 7

Sevgili Ölümsüz,

Sabah 6'da İstanbul'a gidiceksin.Ve biz daha az görüşceğiz.Bu az görüşmelere ne kadar sıcak bakıyorsun bilmiyorum ama her zaman gözden uzak gönülden ırak en yakın sapak nerede lan o zaman gibi cümleleri düşünmeye sevkeder beni.



Dün yazdığım mektupta sen olmasan olmaz mıyım? sorusunun cevabını gece ağlayarak uyandığımda bulmuştum.Sensiz olamam.Olurum ama yaşadığını bildiğim sürece.Nefes aldığını bilmem gerek...



Sana rüyamı anlatırken eksik anlattım bana dokunduğunda değil,beni öptüğünde balığa dönüştün,ama ondan önce bir kamlumbağa ve yengeç büyüklüğünde karafatma oldun.Hepsinde elime aldım seni.Bu aslında ne olursan ol seni sevdiğimin ve seveceğimin göstergesi.Çünkü hiçbir zaman o hayvanlara dokunamam.Balığa dönüştüğünde can çekişerek öldün.Ve uyandığımda ağlamaktan gözyaşlarım yastığımı ıslatmıştı.



Şimdiden sıkıldın bence...Başka şehir olayı çok zor...Ve sen az konuşcağımız ve az görüşceğimizi kabulleniyorsun.Ben sürekli tek taraflı bir çaba gösterdiğimi düşünüyorum.Ararım konuşuruz falan diyorum, yalnız kalırsam diyorsun.Sen böyle söyleyince canım hiç aramak yada senle konuşmak istemiyor.



Ama bildiğim birşey varsa ben gelmezsem sende gelmiyceksin.Bundan o kadar eminim ki.Korkuyorum...(Ki öyle de oldu.'Yazarın Notu')



Sanırım doğum günümü nezaketen telefonda kutlarsın.(Ki kutlamadı bile'Yazarın Notu')Birçok bahanen olur.Bende kabullenirim durumu falan...Zaten ondan sonra da çok konuşmamaya başlarız.Bir süre sonra tamamen koparız...Belki seneye kadar beklememiz daha iyi.Hala değişmemişsek,beklentilerimiz ve isteklerimiz aynıysa hayat bayram olabilir.Ama hiç sanmıyorum...Gördüğüm kadarıyla en azından...Seni çok fazla seviyorum.Ama bu vazgeçmeme engel mi bilmiyorum...



V.(İzmir)

03.09.2010 Saat:00:41

5 yorum:

  1. Karafatma nasıl bir benzetme yahu (:

    YanıtlaSil
  2. Ya böyle koskocaman bir karafatmaydı rüyamdaki :D yani karafatmaların ağası olabilir cCc Karafatma Reiz cCc :D

    YanıtlaSil
  3. biliyorsun bu seri çok güzel;)

    YanıtlaSil
  4. sanki seri filmi izliyor gbiyim bi sonrası gelsin diye ölüyorum :D
    bu arada mimledim seni :))

    YanıtlaSil

çok mantıklı