13 Kasım 2010 Cumartesi

O'ndan Uzak Durun Diyorum Size!


Onu zorluyorlar...

Yapmayın işte hoşlanmıyor!

Acınmak istemiyor, sadece bir parça sevginin kattığı huzuru tatmak istiyor.

Üstüne gitmeyin onun, anlamıyorsunuz o paramparça oluyor.

Onu bir tek ben anlarım, kimse değil.

Gözlerine bakmanız yeterlidir ama bakmıyorsunuz, bakışlarını yakalamaktan çok rengini görmeye çalışıyorsunuz.

Rahat bırakın onu, yalnız kalmaya ihtiyacı var.

Bir kaç gün gider kendine.Bırakın gitsin!

Kaldıkça ruhunu yaralıycaksınız gitmesine lütfen izin verin.

Varlığını unutun bir kaç gün.

O gelicek...

Sadece huzura ihtiyacı var...

Ben onu annesinden iyi tanıyorum bilmezsiniz.

İtiraf edemese de onun bana ihtiyacı var.Benim ona olduğum gibi...

Yokediceksiniz onu uzak durun diyorum size!

Beni dinleyin!

O çok çaresiz,yalnız ve bensiz...

O çok kendini arıyor,dibe batıyor ve kayboluyor...

Onunla oynamayın sakın, çünkü o boş vaktinizi geçirceğiniz bir oyuncak değil.

Ona huzur verin, başarabiliyorsanız özgür kılın onu!

Onun eksikliğini doldurcak şeylere ihtiyacı var.

Genel davranmayın ona, kaybedersiniz...

O normal, çünkü hep kendi gibi davrandı, asla başkası olmadı.Onu normal kılan da buydu.

O kimseye ayak uydurmaz, kendinize benzetmeye çalışmayın...

Onu ''O'' olduğu için kabul edin...

Çünkü ''O''nun adı benim için sadece ''SEVMEK''...






">

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı