6 Kasım 2010 Cumartesi

Yıldız Savaşları.

Sanırım kaçmana izin vermeyen bir kaderle karşı karşıyasın.
Ve oynamak zorunda olduğun tiradların var.
Perde henüz inmedi,role devam etmelisin.

Gözlerimi kapatıyorum sigaramdan her nefesi çekişimde içime
Dumanlar aklımı örtüyor sanki.
O fluluğun ardından parlıyorsun pürüzsüz teninle.
Kutsallığı hissediyorum bedeninde.

Dudakların paramparça ediyor ruhumu.
Hiçbir tutku kabul etmez bu gerçekliği.
Gözkapaklarını hafifce indirip çapkınca gülümsemenle takılıyorum peşine.
Heyecandan ne kadar sigara içtiğimi hatırlamıycak kadar çok sigara içiyorum.
Gözlerim, gözlerine değince kitleniyor o okyanusun dibine.
İnatla çekmiyorum bakışlarımı,dehşete düşüyorsun.
Ne gördün orda söyle bana diyebiliyorsun ?
Sonunu göremedim diyorum.
Çünkü sonsuzluk var içinde.

Şimdi elimden tutabilceğin kadar soğuk parmaklarım.
Ve çok sıcaksın hararetle yanan sigaram gibi.
Tenimde sönüyor ateşin.
Söndüğü yerde başlıyor ruhlarımızın kutsanması.


Atmosferin katlarını asansörle çıkmayı denesek,
Uzay bu kadar boş olur muydu?
Yıldızların mı kahramanı olsaydık bu devirde.
Savaşlarda mı tanışıp sevişseydik saçma bir uzay gemisinde.
Savaştan sıra gelir miydi sevişmeye.
Barış içinde çok zevksiz kalıyor kusursuz bedenin.

Son diye mi bitmeli her masal.
Devam etmeye üşendi yazsa ya yazar.
O zaman İyi geceler.

1 yorum:

  1. Hey Voodoo!! Mimlendiiin..! Bak burda;

    http://mellynindunyasi.blogspot.com/2010/11/garip-alskanlklarm-mim.html

    YanıtlaSil

çok mantıklı