11 Ocak 2010 Pazartesi

Ay Damarlarım!

Yine damarıma bastılar benim. Yine sinir katsayım tavan yaptı yine. Yine elim ayağım titrer oldu çaresizlikten. Yine ne oldu lan yine ?

Ay bayılıcam yemin ederim. Öyle gereksizlerle uğraşıyorum ki. Kendime kızıyorum. Ay bırak koyun kalsın.Ne uğraşıyorsun azizim değil mi?

Şimdi böyle bazıları o kadar gerizekalı artık bıraktım böyle uğraşmıyorum bile kendi ''Hayal Dünyaları''nda fink atıyorlar. Benim iğnelerim (Adım Voodoo değil boşuna) canlarını çok yakıyormuş o bazılarının. O bazıları çok yakın bir gelecekte götlerine girerken o şişler sorcam o zaman ''Canın acıyor mu meleğim?'' diye. Ahh ahh kimseye iyilik yapmayın aa dostlar.Bak ben iyiliğini düşünüp ailesinin veremediği şevkati ve Sıcak yuvamız akvaryumumuzun dışında bir okyanus olduğunu anlatıyorum ama gel gör duymak istemiyor sonsuza dek hayatın akvaryumun içinde geçicek sanıyor. Oysa ben onu yeni bir yere bir göle koyuyorum istemiyor. Ha sen nerdesin diye sorarsanız Ben Nehirdeyim. Ama mesele ben değilim onun çırpınışlarını görünce yaşatcağı acı. Bir de böyle herkesi bir sahiplenirim ki of lanet olsun yani. Sanki bir parçammış gibi kıyamam. Evlat lan xD Hayır bana keşke dedirtcek ben ona üzülüyorum.



Ha bir de o bazılarının bir huyu var. Bildiğin acıtasyon(Bu kelimeyi bazı öküzlerde bilmezler o öküzlerle geçmişi anlatmıycağım)Neyse işte bunların klasik fixtir ''Yalnızım'' tripleri. Kendilerini Cool falan sanıyorlar herhalde.Sonra bir de ben yalnızım kimse beni anlamıyor kimse beni sevmiyor triplerine girerler ki çıkamazsınız işin içinden.Sevmek istersiniz sevince de '' Sevme beni!'' derler. Anlamaya çalışırsınız ki anlarsınız da ama hala ısrar ederler anladıklarınızı anlamsızlaştırarak. Yalnız bırakmak istemezsiniz Konuşmazlar. İşte böyle ''TUTARSIZ'' beş para etmez kişiliklere sahip insanlardır. Siz acırsınız ama onlar acımanızıda istemezler. Ben onlara ''Gelişim Bozukluğu'' yada ''Fazla Gelişmiş Ergen'' diyorum.


Gerçekten böyle dengesizler kendilerini ne sanıyorlar çok merak ediyorum. Cool ?? Sanmıyorum çünkü eziklerin Cool olduğunu görmedim onlar anca diş fırçam kadar Coollar. Ulaşılmaz? Benim için tuvalet kağıdı kadar ulaşılmazlar. kalkıcam, banyoya gidicem, evet çok eziyetli. Çekici? ahahah en çok buna gülebilirim sanırım Bana hep Banu Alkan'ın çekiciliğini hatırlatıyorlar. Yani gerçekten çok çekici. Tam bir şuhlar.Peki ya vazgeçilmez olcaklarını mı düşünüyorlar? Ah evet vazgeçilmez olcaklar benim gibi anaç insanlar için. Genelde bizde acımaktan vazgeçemeyiz.


Neyse işte. Ben yine giydirdim gibi oldu ama asla. Ben giydirmem. Daha çok tenlerini analiz ederim. Bakınız bunlar gerçekler hayatımızın her anında böyleleri var. O yüzden napıyoruz? Çıkarabiliyorsanız hayatınızdan çıkarıyorsunuz. Çıkaramıyorsanız tam gaz acımaya devam. Yapcak birşey yok (:


Not: Bugünü Coldplay veMcFly günü ilan ediyorum. Ayrıca Fiona Apple'ada ayrıca bir şereflendireme layık görüyorum. Kahvaltıyı tek başıma kızılayda yapmak için güvenparkın içinden geçerken Ankarayı ne kadar özliyceğimi düşünürken fonda Fiona Apple -Mistake çalarken Atatürk Heykelinin üstünde güvercin sürüsü tam ben geçerken o heykelin yanından hareketlendiler VE üstümde tam 4 tur attılar. O kadar mükemmel hissettim ki o kanat çırpışlarını duymalıydınız sanki sizinde kanatlarınız varmış gibi hissediyorsunuz. Ve bugün Psikoloğa gittim gerçekten benim çok iyi hissetmeme sebep oluyor. Ama şimdi psikiyatriye sevk etti biraz ona uyuz oldum xD Neyse efedim iyi geceler her nerde beni okuyorsanız güneş ışığı gözlerinizden ayrılmasın.

3 yorum:

  1. Baya baya dolmul gördüm canım seni ama ne derler bilirsin hepsinin canı cehenneme ..Mutluluk bizimle olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Sen berhüdarrr ol yeter. Gerisini....!

    YanıtlaSil
  3. @' Zeré ' çok içime atan biriyim patlayıncada kimseyi görmeyen bir gözüm var. Ha sonrada bir de pişman oluyorum o ayrı xD ama gerçekten lanet olsun bu tiplere xD


    @profösör teşekkürler (:

    YanıtlaSil

çok mantıklı