6 Ocak 2010 Çarşamba

Lafın Gelişi, Ondan Önce Girişi, Ve Sonuç

Bugün yılsonu balomuzun çok absürd bir biçimde Kostümlü olmasından duyduğum garip sıkıntıyla mutsuzlaştım. Balo o kadar iğrenç olcak ki. etrafta 25 taNe kedi kız, 30 tane melek,40 tane prenses olcak. Evet abartısız nerdeyse herkes bu kostümleri almaya kararlı. Sen ne olcan peki Voodoo? Aslında buraya yazmam ne kadar doğru bilmiyorum belki birisi okur diye korkuyorum. Ama ilk aklıma Hera olurum muhtemelen derken. Sonra vazgeçip Otomatik Portakal filminin başrolü Alex Delarge olmaya karar verdim. Evet bir erkek ama fark yaratır diye düşünüyorum.Sonuçta hepsi küçük ve güzel kızlar olurken ben hepsinin içinde farkedilebilcem.

T am böyle kendimi depresyona sokmuşken az önce Ahmedim (Midem Ha) attığı mesajla nasıl mutlu oldum nasıl mutlu oldum anlatamam. Nedir bu mesajda yazan diye sorarsan.

''yav yazik sana nie uzdun bu kadar kendini voodoom moodoom modom cildrin of bodom izleyeyim bi ara madem modom cildrin of bodom moodoom woodoom koofoom kofom kafam guzel ''(İzleyim bir ara derken My Sister'S Keeper'Dan bahsediyor. Ne kadar ağladığımı anlattım da xD)



Aldığım en komik mesajdı xD gerçekten eğer yalnızsanız ve konuşcak tek arkadaşınız aynalardaki yansımanızsa ,size hitaben söylenen tek cümle içinize ılık ılık akıyor. Hele ki böyle saçmalamışsa tadından yenmez. Konuştuğumuz konuya verdiğim isim ise ''Lafın gelişi, ondan önce girişi ve Sonuç'' işte biz böyle gerizekalılar cemiyeti başkanlığı yapıyoruz.Ama o kadar eğleniyorum ki anlatamam size. O kadar hayat ve enerji dolu ki gerçekten içimde bastırdıklarımı ortaya çıkartıyor.

Mesela siz böyle konuşmak istemeyen biriyle konuşmazsınız ya ne kadar konuşmaya çalışırsanız kısa cevaplar alınca sıkılırsınız bu durumdan.Ama mesela Ahmedle her konudan konuşabilirsiniz hiç sıkılmaz en gıcık,böyle benim sinirlerime hakim olamadığım konuda bile böyle o kadar sakin ve neşelidir ki o olay size çok basit gelir ve umursamazsınız işte öyle Ahmed xD Bazen çekilmez olmuyor mu ? Bilmem xD Şimdiye kadar hiç olmadı. Hatta o kadar ki keşke sınav dönemi konuşmasak diyorum. Çünkü sabah 5e kadar konuşunca sınavda uyuyorum :( Şaka lan tabi o kadar konuşmuyoruz 3e kadar falan ben saate bakmayı akıl edincede izin istiyorum ve yatıyorum. ''Ahmedim, gece lambam, şarj aletim, tek binişlik akpilim,yeni yıkanmış nevresimim,son sigaram,vampirim.... vs gibi dolduruyorum. Gitmem gerek. Söyleyecek birşeyin var mı ? Benim yok!'' diyorum. Yatıp uyuyorum xD


Bu arada o baloya sap gideceğimin mutlu haberini veriyim. Ay yemin ederim kimse birlikte gidelim demedi. Ne kadar soğukkanlı ve umursamaz davransamda bozuldum tamam mı ben yalnızlar kraliçesi miyim hayret bişi :(


Ohhh Pazartesi psikologa gidiyorum.Bir gidiyimde içimi döküyüm. Kadınla ilk görüşmede not defterimi çıkarıp tarihi yazdım. ''Pardon saat kaç canım?'' dedim. Kadın şok geçirdi zaten. Ehehe ters-psikoloji uyguladım ona. Bana nasıl yapıyorsa aynısını ona yaptım nihahaha. Bu sefer gidişimde saçlarımı mohavk yapıcam. bakalım ne yapıcak. Her gittiğimde yeni bir benle karşılaşıyor ama hiç beklediğim tepkiyi vermiyor. En sonunda çıplak gitcem o olcak yani. Tabi şaka. Zaten her söylediğimi ciddiye almayın xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı