7 Ocak 2010 Perşembe

Bir Kibrit Kutusu

Sanırım geçen yıldı belki de iki yıl önce. Tam tarihi bilmiyorum ama bir kibrit buldum sadece 1 tane.Neden sakladığımı hatırlayamıyorum ama aslında neden sakladığımı hatırlıyorum ama kim olduğu konusunda büyük bir çelişkimiz var ne yazık ki. Tek bir kibrit parçası ne kadar önemsiz geliyor değil mi ? Ama benim için çok değerliydi herhalde. 2 kişi var bu kibritin sahibi olmaya aday. Birisi 3 yıl platonik olarak aşık olduğum çocuk ki her defasında neden diye sorarım kendime. Çünkü zamanla değiştim ve arayışlarım değişti. İkinci aday ise benim Taboo. Aslında o beni seviyordu. Sonra bende onu sevdim. Sonra ikimiz içinde bir sürü olmazlar ortaya çıktı. Çünkü ondan 1 yaş büyüktüm. Aslında 7 ay ama olsun. Bu dedikodulara engel değildi. Her neyse işte. Tek bir kibrit parçası. En yakın arkadaşımın bakmasına bile izin vermediğim kibrit parçası. Parmak izini sevcek kadar aşık olduğum kibrit parçası. Bi o kadar ulaşılmazını sevdiğim kibrit parçası. Yakıp ateşe versem. Tüm hatıralarım kaybolcak diye korktuğum kibrit parçası.Keşke tekrar çıkmasaydın bugün karşıma.



Ne zaman mutsuz olsam içime kapanıyorum.İç seslerden başka her cümleye kulak pamuğu tıkıyorum. İnsanlar biliyorlar. Birşeyim olduğunu. Soruyorlar ama ne cevap verceğimi bilemiyorum. Kaygılandığım zamanlar ortaya çıkıyor.Kimseye merhaba demiyorum. Susuyorum.Belki saatlerce. Tek noktaya bakıp dalıp gidiyorum. Biri gelip beni silkeleyene kadar. Yada dikkatimi dağıtına kadar. Susuyorum işte. İçimdekini içimde saklıyorum.Belki bu yüzden çabuk patlıosun diyorlar bana. Zamanla birikinlerin bir anlık dışa vurumu diyemiyorum. Susuyorum işte ben melankolikken. Birisi ''Hey Sen Bunu kendine yapmana izin vermiyorum'' diyene kadar.


Ne zaman susmuyorum.... Aslında çok mutluyken çok konuşuyorum. Bütün gereksiz şeyleri söylüyorum bir nefeste.O kadar çok konuşmak istiyorum ki birisi dinlesin ve ne kadar saçmalasam da gülelim istiyorum. O kadar saçmalayalım ki geri dönüp baktığımızda kendimizi eleştirelim. Ay bu ben miyiiiiim ? diyelim. ,


Mesela bugün Patavatsızlık günümdü. Aslında değildim. Ama 18 yaşındaki insanlara haklı olduğum ve hak verildiğim bir durumda acımasızca davranmamı bekleyemez. Bugüne kadar olayın ciddiyetini anlayamamış insanlara son 90 gün kalmışken sınava hala şebeklik yapmalarını mazur görmemi bekleyemez.


Tersim kötü falan değildir. Çok gerçekçidir benim tersim. Ve çok ciddidir. Gülüyorsam bu insanların kalbini kırmamak içindir. Ama güler yüzümden çıkan cümleler canlarını yakarken hiç kimse gülümsememin kötü olduğunu farketmez. Farkettiklerinde uzak dururlar benden. Haddini çok iyi bildiririm. Birisi alay etmeye çalışmasın odak noktasını ona yönlendiririm. Asıl mesele bugün ki cıvıklıklarına acımasızca ''İyi o zaman kazanamıycaksın'' dememdi. Herkes Bana döndü ve bu kadar açık sözlü olma dedi. Olurum efendim.Profesyonel davrancaksak duygularımı engeller ve sabrımı kapatırım. Birisi bana engelse engeli ortadan kaldırırım. Kim olursa olsun geleceğimi engelleyemez. Tenefüs zili çalınca yanıma gelip sessizce ''Haklısın...'' diyenler var ya. Hala büyüyememişler. İş hayatındayız aslında bir nevi. Kim kovulmak istemiyorsa birilerinin üstüne basmalı.Sonsuza dek küçükken yaşadığımız arkadaşlık olayı bitti.


Neyse benden bu kadar (: Ben iyi biriyim. Sadece fazla dürüstlükden dolayı sevilmeyenlerdenim.

Özdemir Asaf'ında dediği gibi

''Duymak istediklerimi söylemiyorsun hiç..'''

Evet sevgilim, Malesef hep hakettiklerini söylüyorum.

4 yorum:

  1. Madem sınava 90 gün kaldı; kafayea gereksiz şeyler takılmamalı. Herkes yaptıklarıyla kendini aynada görür. Rahat olmalısın.

    YanıtlaSil
  2. Sorun onların sonunun ne olup olmıycağı benim ilgim alanımda değil sorun bana engel olmaları. Dersin akışını bozmaları (:

    YanıtlaSil
  3. Hep böyle kal emi.. Kovulmak istemiyorsa birinin üstüne basmalının yanında, yükselmek istiyosan yerine adam yetiştir diye düşünenlerde var. Sen yükselmek için yerine birilerini yetiştireceklerden olacaksın. Ve duymak istediklerini söyleyenler genelde tehlikeli oluyo. Başarılar sınavlarında..

    YanıtlaSil
  4. bu bir iltifatsa teşekkürler yiğit (: ama ne biliyim ya ben saf ayağındaki çakallardanım böyle sanıyorlar bu salak çok iplemiyorlar. bi sınav sonucu geliyor bunlaara göstermiyorum ama birinci olduğum kabak gibi yayın yapılıyor xd

    ama eğer bu bir iltifat değilse niye öyle dedin ki şimdi :8

    YanıtlaSil

çok mantıklı