14 Ocak 2010 Perşembe

Sağ Yanım Sızlıyor Sevgilim. Evet Sağ Yanım.

Sabahtan beri ağzıma sıçıldı resmen. Tüm gece sevgilim rüyamda ''Lütfen beni ara beni ara çok ihtiyacım var sana mutlaka ulaş bana senden başka kimse yardım edemez!'' diye inim inim inliyordu. Elbette ARAMADIM. Niçin arıyım efendim?Numarası bile yok ki xD Onu geçtim. Hadi ulaştım diyelim. Ne diycem? ''Ya dün gece rüyamdaydın yardım istiyordun iyi misin ? '' diye mi aradım diycem. Kıçıyla güler ve son iletişim sistemimizide kopartır atar.

Bir de ne zaman rüyama girse tüm gün kötü geçiyor efendim. Uyandım deliriyordum az daha. Sular mı kesik. Ben duş almadan çıktım mı?. Okula gittim. Çay aldım. Şangırt üstüme döküldü mü?. Sağ göğsümden göbeğime kadar kıpkırmızı mı ? Eve gittim mi hemen. Yazılıda var ohh. Annem beni süpersonik bir espiri yapmaz mı ? ''Voodoo ahahah ekmek tekneni yakmışsın'' diyip gül gül ölmez mi? O güldükçe ben onu öldürmek istemem mi? Şimdi sızım sızım sızlayan bir yanım var artık sevgilim. Teşekkür ederim.

Kısacık cık cık cık.

3 yorum:

  1. :)))) yok yok sen de sıyırdın kafayı:)))))

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım silverdin yanık kremi sür...

    YanıtlaSil
  3. @Yiğit sorma sorma sıyırmamak elde mi azizim xd

    @halimcegünce çok canım yanıyor :( annem deri pomadı falan verdi ama hala acıyor :( teşekkürler bu arada :(

    YanıtlaSil

çok mantıklı