31 Ocak 2010 Pazar

Future Mail

Ben geçen yıl bir salaklık yapıp kendime mail atmışım bugüne. Maili aynen kopyalıyorum.

''Laaaaaan Voodoo 14 Şubata az kaldı.Ben geçmişteki senim bitanem korkma hemen.Birşey merak ediyorum. Hala yaşıyor musun? VE HALA SAP MISIN? Bu sevgililer gününede mi yalnız girceksin yoksa küçük büyücü? Şimdi bunları okurken bana ne biçim saydırıyorsundur.Neyse lan dingil karı hadi otur sen derdine yan şimdi.''


Ben bunu okuduktan sonra dedim hiç büyümüyceğim herhalde. Hala sevgilisi olmayanlarla dalga geçtiğimi göre(bkz. kendimle bile). Bir mail daha attım seneye. Tam 14 şubatta gelcek bu sefer içeriği seneye bu blogu hala kapatmadıysam tam 14 şubatta yazarım.


Yarın psikiyatriye gidiyorum yine. Of yine ilaçlı tedavi önercek , gerçekten çok korkuyorum. O ilaçları içince iyi hissetsem bile ben olmuyorum. Ağlıycam ya.



Ben şimdi gidip Merlini izliycem. Sizde izleyin ama Prince Arthur benim, Merlinde olabilir ama o kulaklar beni bitiriyor. Bir de gülünce dişetleri ortaya çıkıyor.Bir de ben takıntılı mıyım nedir abi bilmiyorum ama birisinin giydiklerine felaket dikkat ediyorum. Ahmedin yılbaşı partisinde giydiği gömleği gördüm Colin'ste. Birde bağırıyorum AAAA Ahmedin üstündekinden diye.


Neyse annem bugünlük bu kadar. Güldük eğlendik bir yazınında sonuna geldik. Bende Regal Kullanıyorum


Not: Burdan birşey sorcaksan ama kim olduğunu bilmemi istemiyorsan burdan sor.Lan çok uğraştım yapmamak için ama baktım artık kimse ilk çıktığı kadar abartmıyor dedim bende üye oluyum. Birde Erkamaj var ona rahat soru sormak için üye oldum arkadaş anonim soru soranları sevmiyor xD

4 yorum:

  1. ben de attım kendıme bi mail ama umarım önümüzdeki 11 ay içerisinde hafızamdan silinir içeriği yoksa hiç heyecanlı değil:/

    YanıtlaSil
  2. hiç merak etme bende unutmam diyordum ama dan unutmuşum yaz tatili girince herşey fena oluyor xD

    YanıtlaSil
  3. ouch! bu yazıya yeni rastladığıma inanamıyorum :)

    YanıtlaSil

çok mantıklı