15 Ocak 2010 Cuma

Carousel

Dediğin gibi yaptım
Senden gittim senin istediğin gibi
Herşeyin mükemmel olmasını beklediğin gibi
Ama bak herşey daha da kötü oldu
Tıpkı beklediğim gibi.
Artık bir önemi yok ki sevgilim.
Ben öldürdüm seni.
Sense karanlıkta kaybettin beni.

Gerçekten önemli değil
Sadece gözlerini kapattın.
Belki henüz farketmedin.
Beni kaybetmedin.
Gözlerini açınca tam karşında bulucaksın beni.
Sen saklambaç oynamak istedin.
Ben kaybetmeyi yeğledim.
Zaten kazanmak zorunda da değildim.


Bence en güzeli
En sevdiğin filmin en sevdiğin sahnesi gibi yaşayalım aşkı
Tıpkı Atlıkarınca gibi.
Hem özgür olalım hem de sadece birbirimize ait olalım
Her yere gittiğimizi sanalım ama hep aynı yerde kalalım.
O saçmasapan müzik bize çok anlamlı falan gelsin
Ama aslında hiç birşey ifade etmesin.
Sonra tur bitsin.
Ben sızlanıyım ''Lütfen bir daha binmek istiyorum''diye
Sense ''Ben dönme dolaba binmek istiyorum''de.
Ama sevgilim, benim yükseklik korkum var.
Ayrılığımız bile çocukca.



Buda bitişte çalan Şarkı işte Carousel(Atlıkarınca) Blink-182 şiire uysun diye elbette bir pank şarkısını imoşınıl yapamayız (:
">

4 yorum:

  1. Ne güzel b.ir şiir böyle bu; çocukça, masum, olduğu gibi doğal.. Mut mu, umut mu?

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim. Ama her zaman umut. Çünkü ''Tüm umutlarımızı kaybettiğimiz zaman özgürüzdür.'' VE ben gerçekten özgür olmak istemiyorum. (:

    YanıtlaSil
  3. Vallahi işin sırrına ermişsin sen. Benim korkarak söylemekten çekindiğim güzel bir söz. Evet özgür olmamak demek; iyiliklere, güzelliklere ve doğruluklara teslim olmak demektir. Teslimiyet kulluktur. Özgürlük free yaşamaktır. Serseri bir mayın gibi nerede patlayacvğın belli olmaz.

    YanıtlaSil

çok mantıklı