1 Aralık 2010 Çarşamba

Kişiliksiz'e Mektuplar 10

Sevgili Flu,
Gerçekten son günlerde çok flulaştın.Net değilsin.Bu beni çok korkutuyor.İlgini kim aldı benden.Uzaksın,uzaklaşıyorsun.Sen uzaklaştıkça flulaşıyorsun.

Bana karşı dürüstlüğünden şüphe duyuyorum.Çünkü bana da diğerlerine yaptığın gibi KIRMAMAK adına bahaneler yazıyor gibisin.Bilmiyorum.Bilmek istemiyorum.Cevaplar her zaman can yakıyor.

Belki değişiyoruz.Belki artık birbirimizi tamamen tanıyoruz.Belki sıkıldın.Ama bunların cevabını bilmiyorum.Çünkü cevapların flu.

Bazen hiç konuşmadan anlaşabilir miyiz? diye düşünüyorum.Sadece hissederek.Ama senin beni tanıdığına emin olduğun kadar ben senden emin değilim.

Sana küselim falan diyordum.Çok geç kalmışım.Çünkü sana alışmışım çoktan ve sürekli senle birlikte birşeyler konuşmak istiyordum.Sabahlara kadar anlatmak falan.Şimdi de öyle malesef ki...Ama bunu atlatmam çok zor olcak.

Yazım ne kadar boktan oldu ya.Masa lazım bana.

Bugün İzmirdeki son gecem sabah Ankara'ya dönüyorum.En azından daha sık görüşebilcez.Tabi bu bitenler yerini ne kadar doldurur bilmiyorum.Sensiz yaşamaya alışmalıyım sanırım giderken gitme demiyceğimi söylemiştim daha önce.Çünkü gitmek istemen bile kalmak için sebebin olmadığı anlamına gelir.O yüzden sadece gidişini izleyebilirim.Dirseklerini,omuriliğini,saçlarını...Ama gitme.Ben gitme diyemem ama gitmeni hiç istemem.Gidersen hayat benim için sadece nefes almak olur.Ama bu kalmak için sebep olmasın sakın.Eğer ilgini çekicek birşeylerim kalmamışsa git.Çünkü kalırsan mutsuz olucaksın.(Şu an yalan söylüyorum çünkü gitmeni hiç istemiyorum)

Seni seviyorum.Hemde engel olamıycak kadar mantıklıca seviyorum ve çok büyük bir şekilde.Ama bu gitmene engel olmasın.'' ''


V.
06.09.2010 Saat: 00:00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı