5 Aralık 2010 Pazar

Seni Neden Seviyorum?

Bana seni neden sevdiğimi bir daha sorma.Sevgi sebepli değildir.Sebep her şeydir çünkü.Bilmemelisindir.Eğer bir gün sebeplerini bulursan sevmekten vazgeçersin.Sorgulamazsan o an hiç gelmez.Hiç gitmeyiz birbirimizden.Ama gitmek istiyor gibisin...

Dedim sana sevgi sebepliyse o zaman çıkar ilişkisidir o diye.Düşün dedin yine de...

Merakını gidermek için yazıcam seni neden sevdiğimi.Bu yazıya sığar mı sebeplerim hiç bilmiyorum ama denememi istedin.Seni kıramam.

Beni sevmen için sana hiç sebep vermediğim halde beni sevme cesaretini gösterdiğin için seni seviyorum.

Sana ''Olmadıkları gibi davrananlarla dolu bir dünyada yaşıyoruz ama senin yanında olmak istediğim kişiyim.''demiştim.Gerçek beni ortaya çıkardığın için seni seviyorum.

Kalbime dokunduğunda canımı yakmak yerine acılarımı kapatan bir sevgiyi bana sunduğun için seni seviyorum.

Ne kadar üzgün olursam oluyum gülümsememe sebep olduğun için seni seviyorum.

Her gece uyumadan beni sevdiğini söylediğin ve hissettirdiğin için seni seviyorum.

Her zaman fikirlerime ve davranışlarıma sonsuz saygı gösterip beni değiştirmeye çalışmadığın için seni seviyorum.

Her günüme anlam katabildiğin için seni seviyorum.

Uyandığımda ilk aklıma gelen şey olduğun için seni seviyorum.

Beni kötü alışkanlıklarımdan kurtarıp o alışkanlıklar yerine sana alışmamı sağladığın için seni seviyorum.

Herkesten nefret ederken onları sevmem için gösterdiğin çaba için seni seviyorum.

Kimseye güvenmezken aslında güvenilcek kişiler olduğunu ve ilk olarak koşulsuz sana güvendiğimi hissetirdiğin için seni seviyorum.

Beni tamamladığın için seni seviyorum.

Aslında çok sıradanken bana özelmişim gibi davrandığın için seni seviyorum.

Ne hissettiğini hissedebildiğim için seni seviyorum.

Benim bile başaramayıp kendimi sevmemi sağladığın için seni seviyorum.

Mükemmel bir sırdaş olup beni her şekilde tanıdığın ve her halimle sevdiğin için seni seviyorum.

Ne olursa olsun bana karşı dürüst olduğun için seni seviyorum.

Hayatıma girmek için hem geç kalıp hem erken gelmeyi başardın.Geç kaldığın zamanın farkını kapattın ama sen benim gelecekten gelenim olduğun için seni seviyorum.

Yeniden hayallere dalıp gerçeklerden az da olsa uzaklaşmamı sağlayan kahramanım olduğun için seni seviyorum.

''Biz'' olabildiğimiz için seni seviyorum.

Ne zaman ihtiyaç duysam nerde olursan ol yardım etmeye çalıştığın için seni seviyorum.

Her gelecek planında ''Ben'' yerine ''Biz''i koyduğun için seni seviyorum.

Saçmalasam bile çoğu zaman benimle birlikte güldüğün için seni seviyorum.

Bana yaşadığımı hissettirdiğin ve yaşarken mutlu olmayı gösterdiğin için seni seviyorum.

Ne kadar korksan da bir kelebek bile olsam beni sevceğini bildiğim için seni seviyorum.

Beni anlaman için seçtiğim bir tabloya bakman bile yeterli olduğu için seni seviyorum.

Her gece yatmadan sana özel birşeyler yazmaya çalışıp her defasında mutlu olduğunu hissettiğim için seni seviyorum.

Her sabah hiçbir şey yapmasak bile her zaman konuşucak birşeyler bulabildiğimiz için Biz olmayı seviyorum.

Bir gün Voodoo ve Kişiliksiz Dünyayı kurtardı diye sonsuzlaşcağımızı düşünüp Bizi seviyorum.

Çocuklarımıza nasıl Anne ve Baba olcağımızı düşlediğimiz için Bizi seviyorum.

Şifreli konuşup kimsenin bizi anlamamasını başardığımız için Bizi seviyorum.

Sen olmasan Ne kendim olabilirim Ne de Biz oluruz.Bu yüzden seni yanımda tutmayı başarıcak tek şeyi yaparak seni seviyorum...

Bana seni kaybetme korkusu yaşattığın için bile seni seviyorum.

Sen bunları isteyerek değil sen olduğun için yaptığını bildiğimden seni seviyorum.

Ve seni sevmek için sebep aramıyorum.Çünkü her şey seni sevmem için bir sebep oluyor.

Seni seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı