19 Aralık 2010 Pazar

Kişiliksiz'e Mektuplar 20

Sevgili Aşık Olduğum Şehirdeki,
İstanbul'a döndün.Aramamı pek istemiyordun ama dayanamayıp aradım.

Konuştuk !Ne bekliyordun.

D.'ye yaptığını anlattın.Seni sahiplenmesini engellediğini.Bana hiç öyle birşey yapmadın.Halbuki taparsın özgürlüğüne.Gerçi ben kıskanıyorum,kısıtlamıyorum.Ama benden fazla sevme kimseyi dediğimi anımsıyorum.

Bana ilk ''Seni seviyorum'' dediğin zamanı da.Hatta şöyle olmuştu.

-K., ben gidiyorum.
-V.! Gitme!
-Neden?!?
-V. gitme çünkü seni seviyorum!
-K., Abartmıyor musun? Altıüstü aynı anda film ziliyceğiz.

Her ne kadar geyiğine söylesen de ben ciddiye almışım ki unutmadım.

Bir de erkeklerden kıskanmama bir kılıf buldum ama dinle çok mantıklı. ''Erkek erkeğe takılan adam zamparalık yapar.'' Bence çok inandırıcı.İnandıysan elimi öp.Bükemediğin bileği öpüceksin !

Ha unutmadan dün bana ''Geç kaldım'' vicdanı yaptın.Onu yapma işte.Şimdi Amerika'da olamazdık bunu anla.Erken gelsen de geç gelsen de burda olurduk.Ama bazı şeyler için erken geldin sanki.O kötü.Geleceğe daha çok var ve beni o gelecekte hala sevicek misin?

Yada geleceğe kadar bekliycek misin ?

Daha kazık bir soru daha var ama onu henüz sormuycam.Balıkadam'la konuştuk bu çalışmadığı yerden gelen soru olur V. yapma etme dedi.Evet Balıkadam'a geliceğimi anlattım, sizde rahat edemezsem onlarda kalıcam.Oha sakın inanma şaka yaptım.Seni seviyorum (Kalp,Kalp,Kalp)

V.
16.09.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı