19 Aralık 2010 Pazar

Kişiliksiz'e Mektuplar 17

Sevgili Küfürlü Kabadayı,
Kaybettik ama asıl mücadele bundan sonra başlıyor.Yasa değişicek.Ve ben taşlanarak öldürülebilirim.

Moralim bozukken böyle bir duruma ağlarken ben.Beni güldürmeyi çalışmanı seviyorum.Kalemim bitti ve bu çok kalın.Arıyorum. Kaldığımız yerden devam.

Game Over olmadı.Ben bu ülkeyi seviyorum...

Cumhuriyet düşmeden gitmek istemiyorum bu ülkeden.Gitmeyelim bir süre.Sonra gideriz Amerika'ya.Gidersek düşmana sığınmak olur.Savaşmadan kaybetmiş oluruz.

Seni almadan gitmiycem.Her hayalimi senle kurdurdun.Bırakamıyorum şimdi.Hayatımda çözünmeyi nasıl başardın ? Çok homojeniz.

Ben''Zeyna'' olucam dedim sana.Sende ''Gabriel''.Şimdi aklıma geldi acaba lezbiyenler miydi?

Birde küçüklüğümü anlattığım tek kişisin.Geneli sorunlu geçen bir çocukluk.Kreşe 3 yaşında başlayan bir çocuk için ne kadar çocuk kalabilirsin ki.

Sen sabah zillilerle buluşcan.Ben yine oyalanıcam.Kıskanmıyorum.Sadece ilginin aynısını onlara göstermenden korkuyorum.Yay Burcu.Asla tek olamam biliyorum.

İzmir zamanlarım yaklaşıyor...

Mektuplarım birikiyor...

Şimdi bunu okurken ki kasvetli havayı dağıtmak için beni ısır :P

O değil de sen yokken canım hiçbir şey yapmak istemiyor.Su bile içmek istemiyorum.Yok bu yalandı.Çok susuyorum.Hem susuyorum,hem susuyor.Kimseyle konuşmak istemiyorum.

Başın büyük belada aslında.Beni kendinden nasıl uzaklaştırcaksın merak ediyorum.

Ha birde bugün ''İlk Kez'' küfür etmedin.

Bayramda attığım mesajda ''Büyüğümsün'' dediğimde de küfür etmiştin.Büyüksün ama bedenen.Yoksa benden bile çocuksun.

O zaman sana bir gerçeği açıklayabilirim.

NOEL BABA DİYE BİRİ YOK ! [:

'' ''

V.
13.09.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

çok mantıklı