1 Şubat 2010 Pazartesi

Depresyondayım,Unutulmadım ee Aldatılmadım da Panik Atak Başlangıcı Var Biraz Ha Birazda Obsesif Kompulsif Bozukluk

Ya işte bugün yeni psikiyatristimle tanıştım. Yemin ederim bir uyuz oldum bir uyuz oldum vallaha dövecektim ha.Bir kere geçmiş karşıma mıymıy mıy konuşuyor. Of en delirdiğim şeydir cenaze marşı gibi konuşanlar. Sonra abi soru soruyor daha cevabımı tamamlamadan ne diyceğimi bilirmişcesine kafasını yukarı-aşağı sallıyor ya araba süsü gibi. Bir an önce bitsede gitsek moduna soktu herif beni. Ahh ahh psikologum öyle mi melek gibi kadındı yemin ederim. Ben anlatırdım ona pek fırsat kalmazdı benim konuşmamdan. Sonra gülümserdi ''Ama Voodoocuğum bak şöyle yapalım ne dersin?'' derdi. Bu öyle mi verdi Seralini elime al iç bunu dedi.İçsem bir dert içmesem bir dert. Yok bu yazıyı yazarken içmedim yarın başlıycam.


Bugün hava çok güzel diye ben topuklu botlarımı giymiştim hatta montumun önü açık falan geziyordum. Babamın yanına gittim dönüşte. Ders çalışmak için kütüphaneye götürcek beni. Neyse girdim kütüphaneye benim topuklular tak tak tak ses çıkartıyor. Ben yerin dibine geçiyorum ama çaktırmıyorum.O okuma salonuna geçmek için 5000 metre yol yürüdüm sanki. Her tak sesi kendimden utanmama sebep oluyordu. Sonra ben ders çalışmaktan vazgeçtim. Genelde hep böyle oluyor hiç vazgeçmeme gibi bir şansım olmuyor, devamlı bir vazgeçiş sözkonusu.


Açtım ''Tutulma''yı okuyorum. Ama okurken ellerimle yüzümü avuçlarımın arasına almışım, dudaklarım hafif açık,gözlerim yerinden çıkmış gibi duruyor. Bir dalmışım kitaba 1 saatte 200 sayfa falan okumuşum ama bitiremedim en heyecanlı kısmında eve dönmek zorunda bırakıldım.

En son Bella, kendisini zorla öpen Jack denen ite karşılık veriyordu yani öpmesine. Şerefsiz kaltak daha iki gün geçmedi Edward sana yüzük takalı hemen nasılda aldatıyorsun. Ohh Edward gibi bir salak bize denk gelmez zaten. Bir kere çocuk 10 numara yakışıklı, süt gibi teni var. Onu geç hem zengin hemde ömrü uzun. Hadi bunlarıda siktiret senide vampir yapar oh miss hiç ölmeden yaşa. Ama yok işte böyle aşık çocuklar anca böyle kadir kıymet bilmeyen kızlara denk geliyor. Bir ilişkinin temelidir sadakat lan.Ayıp kızım Bella sana yazıklar olsun yemin ederim. Sonrada genç kızlarımız niye böyle. Al okut çocuğuna sonrada niye de.Kız poliamori yaşıyorum ayağına ikisinide birden götürsün sonra benim hakkımıda yesin kaltak. Ayıp lan bari birine bize ver aşifte karı :(O değilde ben bu vampir-kurt işine felaket kaptırdım kendimi.


Şimdi dün gece ben sıkıntıdan film falan seyrettim böyle fantastik Watchmen falan. Neyse işte Gece 3 ben hayatta yapmıycağım birşey yapıp gece yemek yedim sonrada yattım. Mal gibi ne yatarsam işte. Gece güya o Bella benmişim herkes kanımın kokusuna geliyor. Kaçıyorum falan en son kırmızı gözlü Naylon beni ısırırken ben uyanıyorum ama heryerim uyuşmuş kıpırdıyamıyorum korkudan. Parmak uçlarımı bile hissetmiyorum sonra beni bir titreme aldı Ay'ın ışığı gözüme gözüme vuruyor mu. Ben iyice delirdim sandım.


Bu yazıyıda sol gözüm kıpkırmızıyken yazıyorum. Şimdi uyucam tavuk gibi ama 46 saatin acısını çıkarcam. Tek korkum Rüyamda yine Bella olmak ve Rüyayı ingilizce olarak görmek. Bundan bahsetmedim değil mi? Ne zaman rüyalarım ırk değiştirdi ingilizce görüyorum bir de onu alt yazı çeviri yapıyorum.

Neyse efendim hepinize iyi akşamlar banada rüyasız geceler xD

2 yorum:

  1. Sanki Niche'nin Deccal'ını okumuş gibi oldum. İngilizce rüyalar gördüğünde türkçeye çevirirken transkripsiyona dikkat etmek gerekebilir. Niche'nin Deccal'ını türkçeye çevirenler halt işlemişler. O kadar çeviri hatası var ki, herşey soyut kavramlar olduğundan, kitabın yazdıklarını anlamak mümkün değil. Akıllı olan mutlaka Niche gibi delirir. Deli olan da kesijnlikle zır deli olur.

    YanıtlaSil
  2. Nietzschenin delirmesine sebep genç bir kızdı. Hatta sevgilinizin yanına giderken kırbacınızı almayın sözünüde bu yüzden söylemiştir. Ve hatta o kızın ismini söyleyerek bir ata sarılıp ağladığıda yadsınamaz bir gerçektir (:

    YanıtlaSil

çok mantıklı