2 Mart 2010 Salı

2010 Bayan Türkiye !Neeeeee?

Şimdi evet, başlık falan çok çarpıcı falan. güzel kızlar katılıyorlar hani şu at gibi boyları , yele gibi saçları mükemmel vücutları olanlar.

Bende tam böyle fotoğrafçıda fooğrafları bastırıyorum işte. Adama dedim ki sizin Kızılay şubeniz var değil mi? dedim.Miss Turkey için mi? Ha evet Ordan randevu alman şart yalnız öyle çekiyorlar dedi. Yok ben değil arkadaşım (en klasik yalandır yalan olduğu bariz bellidir , hep arkadaşımız katılır zaten). Adam yemedi tabi. Güldü.

Bende çıktım bizimkilere anlatıyordum. Rezil oldum fotoğrafçıya diye. Baktım bizimkiler dalga geçiyor tabi kızım bir tipine bak diye. Sen misin öyle diyen gittim ankesörlü telefon buldum. Aradım fotoğrafçıyı.Kadın işte dedi koyu renk bikini(?), topuklu terlik getiriceksiniz. Bir de cildinize uyan fondoten. Tamam dedim.

Saat kaça randevuyu istersiniz dedi. Kadın hep 2 civarları söylüyor bende dedim ki o saatlerde okuldayım. Kadın dedi ki daha geç bir saat verebilirim ama o zaman vücudunuz sarkar dedi. Ben tabi öyle mi oluyormuş diye kendi kendime söyleniyorum içimden xD Hayatımda hiç başvurmadım nerden biliyim yani.

Neyse 4 olsun dedim 8 Mart Salı günü saat dörtte Voodoocuğumuz başvurmaya gidiyor xD

Offf biri beni durdursun artık, biri yeter Voodoo aklına ne gelse yapma desin. Beni bir kısıtlayıcıya ihtiyacım var. gerçi şöyle de bir durum var, ben aklıma koyduysam yaparım.

Göğüs 74, bel 61, basen 88 xD

Teşekkürler türkiye her nerde beni durduramıyorsan xD

7 yorum:

  1. Kumandan; "bölük duuuujurrrr! " demiş, arkasından da eklemi "kandıralı sen de durrr!" diye. Biz de bu komutlara ekleme yapılım; "voodooing ! Durur musun lütfen!.."

    YanıtlaSil
  2. imkansız birşey istiyorsunuz xD

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun, ölçüler gayet iyi, neden olmasın.

    YanıtlaSil
  4. boydan kaybediyorum xD bir de göğüsler küçük xD

    YanıtlaSil
  5. ölçüler güzellik yarışmasına göre tam. boy da 1.70 den aşağı değilse :)

    YanıtlaSil

çok mantıklı