20 Mart 2010 Cumartesi

Dedikoducu Voodoo'dan Sevgililerle

Hey siz,benim biriciklerim biriciklerim xD

Öncelikle ruhsal anlamda çöküşte olduğum süreçte beni yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için hepinize çok teşekkür ediyorum.en son içe bakış meditasyonlarıyla tamamen eski halime dönmüş bulunmakla beraber koduğumun Seralin'inide bırakmaktan gurur duyuyorum.Zaten beni durgunlaştırmaktan başka bir işe yaradığı yoktu ben de siktir git şurdan dedim xD


Neyse ay,sınava Son 20 kalmasıyla sebebiyetiyle interneti bugünden itibaren karartmaya alıyorumçYayınımıza kısa bir süre ara vermekten dolayı Blogca üzüntümüzü sizlerle paylaşıyoruz. Amaaaan sanki ne üzülcem derseniz ki diyin zaten mal mısın abi yazmıycam altıüstü xD Neyse sabah 8e etüt koymuşlar yeni eve geldim.Bir görceksin uyku bedenimden akıyor xD

Gitmeden size birşeyler hediye ediyim dedim xD



">


">


">


">


">



Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Voodoo'nun hüngür hüngür ağladığı parçalardan birisi.Half-Light Filmi var görsel olarak, ki ayrıca en sevdiğim filmdir.Bu filmden sonra hep o deniz fenerinde yaşamak istemişimdir. LLandwynn Adası filmin çekildiği yer ama sanmayın ki Deniz Feneri filmdeki gibi , elbette değil (:


">



Evet Meleklerim Xo Xo xD

4 yorum:

  1. Blog alemi olarak çok üzüldük.

    Son 20 demek, az kalmış, sık dişini...

    YanıtlaSil
  2. eminim evren üzüldüğüne xD

    YanıtlaSil
  3. İnşallah dilediğin bir sonuç alabileceğin şekilde derslerini yetiştirmiş olursunuz.

    YanıtlaSil
  4. ay ay ay Allah zihin açıklığı versin voodoo'ma :D:D çabuk dön

    YanıtlaSil

çok mantıklı