7 Mart 2010 Pazar

Ve Sen Sıcak Bir Ten, Sarılınca Herşey Biter.

Aslında yazmıycaktım ama anlatmazsam çatlarım xD Dün biriciğim kahramanım Tabooyla konuşuyorduk xD Ona rüyamdan falan bahsettim. Taboo başına belayım Kaaaaaçç !! dedim o da bana Ben belaları severim dedi. Bende Bende kahramanları... dedim.

Sonra işte bayağı bir film eleştirisi yaptık o Şehrin Azizleri tarzı filmleri seviyor bense Arizona Dream tarzı. Ne saçma filmler izlediğimden bahsettik xD Kızamıyorum ona ne derse xD Sen desen ağzının payını veririm bilmiş ol xD

Miss Turkey'e katılcağımdan bahsettim. Gençsin , güzelsin katıl tabi dedi önce. Sonra fotoğrafı nasıl çekinceğimden bahsettim. Bikinili falan dedim. Hemen değişti. Manyak mısın siktir et katılmıyorsun izin vermiyorum!'a geldi olay xD

Ama ben tabi hemen konuyu değiştirdim. İşte dedim bak yazın böyle böyle teknede nasıldım biliyor musun falan dedim. Tatil fotoğraflarımı attım. Bikiniyle beni görmek kolay mı ayol xD Bir baktı Oha buranın denizi çok güzelmiş off neresi burası? dedi.Ayvalık gel götürüyüm bu yaz seni dedim.İngiltere yada Kıbrısa gitmezsem bu yaz söz senleyim dedi. Ki zor gider yurtdışına biliyorum ben malımı xD Bu yaz süper geçicek aaa dostlar. Bu yaz kimse bana yan gözle bakamıycak falan. Çünkü Taboo var yanımda xD Biriciğim zaten bana biri laf etsin kovalamaya başlıyor öyle birisi xD

Sonra anti depresan kullanıyorum dedim. Bayağı üzüldü. Sen kendin düzelebilirsin içme dedi. Öyle bayağı güzeldi dün. Bana değer verdiğini hissettiren tek insan.Dünyadaki en şanslı kız benim ! xD Evrendeki en şanslı kızda benim. Çünkü hiç bir kızın sahip olamıycağı bir kahramana sahibim xD

Neyse ya çok konuştum xD Dün Angelicaylada böyledik telefonda xD Benim ingilizcemi çok sevmiş. Eeee tabi Ohaa really ? diye tepki veren bir insanım xD Vay canina diyip duruyor o da. Anasını satıyım Angelicayı da bize benzettim. xD İlacı kestim o kadar huzurluyum ki xD Bugün İstanbuldan halam geldi. İkimizde Mistik insanlar olunca boynumdaki pentagramı gördü saydı kaç köşesi var diye. Çekti odama beni. Kötü ruhlar için değil mi bu? dedi. Evet dedim xD Sonra bayağı lafladık işte. Meditasyonlarımdan ve huzuru bulmamdan bahsettim öyle işte xD ailecek eğitimsiz enerji kullanabiliyoruz. Gerçi halam eğitim aldı bu enerji hakkında ama ben hiç eğitim almadan çok rahat kullanabiliyorum.

Off ne çok konuştum. Dağılın xD

Durun dağılmayın bu şarkının sözleri çok hoşuma gidiyor paylaşmak istedim. Dinleyin. Tabooyla bizim şarkımız olcak xD My Angel Taboo xD


">

12 yorum:

  1. Benim adım geçmiş yine :) Yazmadan edemedim :D

    Başlığa taktım ben, sarılınca neden herşey bitsin.
    Herşeyin coşması lazım ?

    YanıtlaSil
  2. Kelime doğrulama olmadan yorumum yayınlandı, Allahım bugünleri de gördüm :D

    YanıtlaSil
  3. Hayır ya bitmesi şöyle xD Sarılınca Dünyadaki hiç birşey bize zarar veremez. Herşey biter sadece biz varızdır gibi xD Kilink- Çocuk apart şarkısı xD

    YanıtlaSil
  4. abi zaten kelime doğrulama yoktu benim sayfamda ya xD

    YanıtlaSil
  5. Himm guzelmis o zaman ya oylesi aklima gelmemisti

    kelime dogrulama yok muydu sahiden allah allah

    YanıtlaSil
  6. Bir de huzuru buldun mu gerçekten?

    YanıtlaSil
  7. Bir de buraya yorum yazınca cevap geldiğinde mail ile bildirilmiyor ya o çok kötü. Tekrar bloguna girip yorum var mı diye bakmak zorunda kalıyorum, bu üzüyor beni :D:D

    YanıtlaSil
  8. sana söylediğim şekilde bakınca olaya süper geliyor kulağa xD sonra huzuru bulmadım huzur zaten vardı sadece bir kucaklama uzaktaydı xD

    tabi e posta yoluyla abone olabilirsin falan xD bir de dışarı çıktım şimdi yarın ne giycem diye şaapmak için xD

    YanıtlaSil
  9. 'dışarı çıktım şimdi' diyorsun nasıl oluyor bu iş anlamadım :) İn misin, cin misin :)

    YanıtlaSil
  10. haa gittim geldim dostum xD bacaklarım koptu ama xD 3 saatlik uykuyla bu hava ne kadar güzel olursa olsun yok yani uykuyu özledim şimdi uyumaya gidiyorum görüşürz evren.bir xD yada böyle birşeydi xD

    YanıtlaSil
  11. Uyku, katillerin bile çeşmesi..
    Yorgan, allahsıza kadar sığınak..

    YanıtlaSil
  12. yine özlü sözlü bir yorum xD

    YanıtlaSil

çok mantıklı